16 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik ook progesteron na 8 miskramen. Vorig jaar is ons zoontje geboren met gebruik van progesteron, ascal en fraxiparine ( fraxiparine en ascal heb ik bij eerdere miskramen ook gebruik) we hebben stille hoop dat het aan de progesteron lag. Nu ook pril zwanger. Heel spannend allemaal!

5 jaar geleden

Oh wat heftig ook. Ik hoop ook dat het dit is. Ben er wel klaar mee. Vrijdag heb ik de eerste echo, dan volgens eigen berekening 7+1. Heb ook weinig symptomen maar dat schijnt ook allemaal niks te zeggen dus het is gewoon afwachten. 3 x wel goede echo's gehad maar bij 8,5 9 weken ging het steeds mis....

5 jaar geleden

Ja kan me voorstellen hopelijk is dit het en heb je straks een gezond kindje🍀 is best heftig allemaal ook iedere keer de eerste echo’s. Geeft zoveel spanning. Wij hadden ook goede echo’s met hartactie en dan de volgende niet😢 Ze kunnen geen oorzaak vinden. Ik moet aankomende dinsdag maar vind het best spannend! Ik ga voor je duimen vrijdag!🙏🏻

5 jaar geleden

Ik ook voor jou!

5 jaar geleden

Reactie op WONDER♥️

Ja kan me voorstellen hopelijk is dit het en heb je straks een gezond kindj ...
Hoe is het gegaan?

5 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

Hoe is het gegaan?
Echo was goed ik ben rond de 6 weken en het hartje klopte ook!♥️ Volgende echo is over 4 weken omdat we nu op vakantie zijn. Hopelijk geeft dat een beetje afleiding🙈. Heb je de echo morgen een beetje vroeg?

5 jaar geleden

Reactie op WONDER♥️

Echo was goed ik ben rond de 6 weken en het hartje klopte ook!♥️ Volgende e ...
09:40 gelukkig

5 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

Dat is wel fijn. Alvast heel veel succes ik blijf duimen!

5 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

Hoe is je echo gegaan?

5 jaar geleden

Reactie op WONDER♥️

Hoe is je echo gegaan?
Niet echt goed. Ze kwam maar op 5 weken was dus echt te klein maar er was wel hartactie. Moet volgende week terugkomen maar ze denken dat het niet goed is.

5 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

Niet echt goed. Ze kwam maar op 5 weken was dus echt te klein maar er was w ...
Wat vervelend die onduidelijkheid😢Hopelijk ben je minder ver dan je dacht en is het gewoon goed!🙏🏻

5 jaar geleden

Reactie op WONDER♥️

Wat vervelend die onduidelijkheid😢Hopelijk ben je minder ver dan je dacht ...
Ik hoop het, kleine kans maar toch.

5 jaar geleden

Ik gebruik het ook. Heb eerst utrogestan gebruikt en tijdens mijn zwangerschap nu amelgen. Die laatste vind ik echt aangenamer. Vaginaal opsteken is ook beter dan oraal innemen, dat werkt beter en je hebt minder bijwerkingen zoals vermoeidheid. Laat maar weten als je er vragen over hebt! 😊

5 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Ik gebruik het ook. Heb eerst utrogestan gebruikt en tijdens mijn zwangersc ...
De utro is ook vaginaal maar als het vruchtje niet goed is helpt het uiteraard niet. Denk ook dat het voor ons niet goed afloopt maar we zien het vrijdag wel weer

5 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

De utro is ook vaginaal maar als het vruchtje niet goed is helpt het uiter ...
Oei waarom denk je dat het niet goed gaat? De progesteron zorgt er voornamelijk voor dat je lichaam Weet dat er een vruchtje zit en je dus niet ineens je maandstonden zult krijgen. Veel meer doet dat denk ik niet inderdaad, behalve je moe maken dan.

5 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Oei waarom denk je dat het niet goed gaat? De progesteron zorgt er voornam ...
Ging voor de echo, zou 7 weken moeten zijn maar het was veel te klein. 99% zeker niet goed, was wel een hartje te zien