9 Reacties

3 jaar geleden

Ik ken de knuffels niet, maar ben wel heel enthousiast over de Woller van KipKep :)

3 jaar geleden

Kipkep zeker doen heel klein pittenzakje speciaal voor baby’s wij kunnen er niet meer zonder
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik ken de knuffels niet, maar ben wel heel enthousiast over de Woller van K ...
Hoelang blijft de kipkep een beetje warm?

3 jaar geleden

Reactie op Eef208

Hoelang blijft de kipkep een beetje warm?
Durf ik zo niet te zeggen, ik zal straks eens erop letten. Moet wel zeggen dat ik hem nooit erg warm maak. Je hoort vanavond ;)

3 jaar geleden

Ja hier ook kipkep ook het gewicht wat dan op de buikje ligt vindt ze lekker denk ik. Hoelang het warm blijft hangt een beetje af van hoe warm je hem maakt en je kamertemperatuur denk ik

3 jaar geleden

Nu ik erover nadenk is het wel grappig want ik heb zelf geen warmie, maar lang tijd gaf ik deze zelf aan vriendinnen als ze zwanger waren. Qua warmte weet ik het niet precies, maar wel waren dit bij 2 babies hun lievelingsknuffels omdat ze lekker ruiken en wat zwaarder zijn dus makkelijk bij ze bleven liggen. Snel maar 1 voor mijn baby kopen haha.

3 jaar geleden

Ikzelf heb best veel knuffels ervan en ik gebruik de krokodil voor mijn dochtertje als ze krampjes heeft. Ik gebruik ze ook en ik vind ze persoonlijk heel fijn en lekker lang warm

3 jaar geleden

Reactie op Mwdegroot

Kipkep zeker doen heel klein pittenzakje speciaal voor baby’s wij kunnen er ...
Idd die

3 jaar geleden

Ja ik heb er ook een met een kruidengeur. Ik gebruik hem vooral wanneer mijn dochter huilt in bijvoorbeeld haar wipstoeltje, warm hem dan lekker op en leg hem bij haar en ze wordt heerlijk rustig. Je hebt verschillende soorten en afhankelijk van de vulling mag je hem korter/langer in de magnetron doen om op te warmen Die ik heb mag maximaal 30 seconden in de magnetron maar er zijn ook anderen die je 90 seconden in de magnetron doet.