47 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons een groot succes. Wordt elke keer gebruikt bij het in slaap vallen. Springt inderdaad weer aan bij huilen (bij zacht jengelen nog niet). Soms kun je via vinted een bijna ongebruikte versie voor helft van het geld vinden.:)

2 jaar geleden

Wij hebben hem ook! Hij speelt een uur zelf en dan springt hij binnen 3u daarna weer aan zodra er gehuild wordt. Ik heb de caramel kleur en het is ook echt een hele mooie knuffel!

2 jaar geleden

Ons dochtertje is dol op haar moonie💕

2 jaar geleden

Ons dochtertje is ook fan! Ik vind het zijn geld waard😊

2 jaar geleden

Wij hebben een goedkopere versie gepakt om uit te proberen, omdat ik de Moonie (hoe gaaf ook) zo duur vond. Deze knuffel geeft geen baarmoeder geluid wel hartslag geluiden en gaat na 10min weer uit. Bij huilen gaat hij weer automatisch aan (bij zachtjes jengelen blijft hij wel stil). Eventueel nog een optie om ook te overwegen. https://www.mamaloesbabysjop.nl/zazu-bibi-wit-konijn-knuffel-met-geluid?gclid=EAIaIQobChMI0KDmvKOB9gIV2uN3Ch2mEAl-EAQYAyABEgK_1vD_BwE

2 jaar geleden

Yes ik heb Moonie en hij is fantastisch!

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Dan gaan we hem bestellen😊😊 Heb al verschillende geluidjes geprobeerd. Maar t spookje moet echt de baarmoedergeluiden hebben🙈

2 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Bedankt allemaal! Dan gaan we hem bestellen😊😊 Heb al verschillende gelui ...
Het spookje, haha herkenbaar 🤣 De moonie heeft meer geluidjes, ook witte ruis, stomend water en slaapliedje. Het lampje kan aan, of langzaam knipperend of kleurtjes. En ik vind het heel fijn dat hij met USB op te laden is. Hoop dat je spookje er plezier van gaat hebben!

2 jaar geleden

Reactie op S_2021

Het spookje, haha herkenbaar 🤣 De moonie heeft meer geluidjes, ook witte ...
Toppie! Hij is besteld😅 bedankt!

2 jaar geleden

Hier werkt dat totaal niet 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben één moonie knuffel aangeschaft voor onze tweeling om te kijken of het wat is. Als ik de beer bij baby 1 in bed leg valt hij/zij direct in slaap. Als baby 2 gaat huilen mag beer verhuizen van bedje naar baby2. Je raadt vast wel wie er op dat moment wakker wordt. Hier komt er dus nog een 2e moonie knuffel

2 jaar geleden

Reactie op PrinsP

Wij hebben één moonie knuffel aangeschaft voor onze tweeling om te kijken o ...
Super! Bedankt

2 jaar geleden

Bij ons werkt hij ook super! 🤍🧸

2 jaar geleden

Nou je ziet het al, maar bij ons ook een succes! De Moonie gaat niet meer weg! Haha

2 jaar geleden

Voor de mensen waar de knuffel wel goed bij werkt, hoe oud is jullie babytje dan? Mijn zoontje is 5weken oud zou deze helpen?

2 jaar geleden

Hier hebben we zazu, ideaal! Werkt super

2 jaar geleden

Lang leven spoedleveringen! En wat een topper.. Dochterlief wordt er helemaal rustig van. En wat een mooie knuffel. Echt zijn geld waard!

2 jaar geleden

Reactie op Roshhat

Voor de mensen waar de knuffel wel goed bij werkt, hoe oud is jullie babytj ...
Ik merkte sinds een 10tal dagen dat ons dochtertje kalm werd door de baarmoedergeluiden.. we kregen haar plots overdag niet inslaap, behalve als we baarmoedergeluiden via een app of via youtube opzette, dus daarbij kwamen de uit op een moonie. Ik heb hem vanochtend met spoedlevering besteld 🙈 Heeel mooie knuffel, mooie geluiden en goed in te stellen naar ieders wens! Ben benieuwd naar de cry detector… Ons dochtertje is 6weken oud

2 jaar geleden

Reactie op Roshhat

Voor de mensen waar de knuffel wel goed bij werkt, hoe oud is jullie babytj ...
Test het eens uit door ‘womb sounds’ af te spelen via spotify of YouTube. Is gratis en dan weet je of de aankoop van zo’n knuffel de moeite is of niet ☺️

2 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Test het eens uit door ‘womb sounds’ af te spelen via spotify of YouTube. I ...
Inderdaad.. dit.. hier ook het geluid ontdekt via de baby+ app/youtube, en nu niet meer weg te denken!