17 Reacties

3 jaar geleden

Warm maken anders lost dit niet goed op. Onze dochter eet dit flink maar heb maat 2 van speen moeten gebruiken om de dikkere pap er vlot door te krijgen.

3 jaar geleden

Vraagje, vandaag ben ik bij de Huisarts geweest en hij zegt dat mijn kindje de symptomen heeft maar hij koemelk allergie niet kan vaststellen en dat we via de lactatie kundige opzoek moeten wat de beste flesvoeding is. Of zelf uitproberen. Nu lees ik dat u bij de kinderarts bent geweest. Ik vraag me dus af wat een kinderarts doet om een diagnose te stellen of zegt hij/zij ook dat dit niet vast te stellen is en is het een kwestie van uitproberen?

3 jaar geleden

Sorry misschien moet ik hiervoor een eigen topic openen, het is natuurlijk geen antwoord op jouw gestelde vraag.

3 jaar geleden

Reactie op Babs006

Vraagje, vandaag ben ik bij de Huisarts geweest en hij zegt dat mijn kindje ...
Ik woon in België dus het is waarschijnlijk wel anders dan in Nederland. Ik ben naar de kinderarts geweest en zij heeft geluistert naar alle symptonen en hem uitgebreid onderzocht. Ze heeft dan die voeding voorgesteld en ik ben die nu aan het testen. Ze kunnen het inderdaad moeilijk testen daarom dat ze direct andere voeding geven. Ik zou wel zeker een professional inschakelen want er zijn veel soorten voeding.

3 jaar geleden

Reactie op julieas

Warm maken anders lost dit niet goed op. Onze dochter eet dit flink maar he ...
Warm maken doe ik al maar hij vindt het echt niet te drinken. Ik hoop dat het snel betert 🙏

3 jaar geleden