17 Reacties

3 jaar geleden

Warm maken anders lost dit niet goed op. Onze dochter eet dit flink maar heb maat 2 van speen moeten gebruiken om de dikkere pap er vlot door te krijgen.

3 jaar geleden

Vraagje, vandaag ben ik bij de Huisarts geweest en hij zegt dat mijn kindje de symptomen heeft maar hij koemelk allergie niet kan vaststellen en dat we via de lactatie kundige opzoek moeten wat de beste flesvoeding is. Of zelf uitproberen. Nu lees ik dat u bij de kinderarts bent geweest. Ik vraag me dus af wat een kinderarts doet om een diagnose te stellen of zegt hij/zij ook dat dit niet vast te stellen is en is het een kwestie van uitproberen?

3 jaar geleden

Sorry misschien moet ik hiervoor een eigen topic openen, het is natuurlijk geen antwoord op jouw gestelde vraag.

3 jaar geleden

Reactie op Babs006

Vraagje, vandaag ben ik bij de Huisarts geweest en hij zegt dat mijn kindje ...
Ik woon in België dus het is waarschijnlijk wel anders dan in Nederland. Ik ben naar de kinderarts geweest en zij heeft geluistert naar alle symptonen en hem uitgebreid onderzocht. Ze heeft dan die voeding voorgesteld en ik ben die nu aan het testen. Ze kunnen het inderdaad moeilijk testen daarom dat ze direct andere voeding geven. Ik zou wel zeker een professional inschakelen want er zijn veel soorten voeding.

3 jaar geleden

Reactie op julieas

Warm maken anders lost dit niet goed op. Onze dochter eet dit flink maar he ...
Warm maken doe ik al maar hij vindt het echt niet te drinken. Ik hoop dat het snel betert 🙏

3 jaar geleden

Wij hebben deze geprobeerd voor ons zoontje. Water even warm gemaakt in de microgolf - poeder erbij - schudde n. Wij gebruiken de Difrax flessen met speen S en dit ging perfect. Met water op kamertemperatuur loste het poeder toch niet volledig op. Uiteindelijk zijn wij toch moeten overstappen op Neocate omdat de verknipte eiwitten voor ons zoontje nog teveel waren. Deze voeding kan echter pas worden voorgeschreven door de kinderarts na 4 weken gebruik van hydrolaten zoals de Allernova. Veel succes lieve mama 🍀

3 jaar geleden

Oh oei, ik zie net dat je het al warm maakt 😳 .. dan heb ik geen verdere tips, sorry ..

3 jaar geleden

Misschien kan je bij de flesjes die geweigerd worden een beetje Revogan Roosvice Vruchtenmix toevoegen. Heb ik ook gebruikt bij deze melk en nu een nog viezere melk alfamino. Niet bij elke fles maar als ik zie dat ze het na 1 slokje al laat staan doe ik een heel klein beetje siroop erin en dan drinkt ze het wel.

3 jaar geleden

Reactie op Silanna

Misschien kan je bij de flesjes die geweigerd worden een beetje Revogan Roo ...
Ok dat kan ik nog eens doen als hij ze echt laat staan. Bedankt voor de tip 😁

3 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Wij hebben deze geprobeerd voor ons zoontje. Water even warm gemaakt in de ...
Dank je wel ❤️

3 jaar geleden

Reactie op julieas

Warm maken anders lost dit niet goed op. Onze dochter eet dit flink maar he ...
Mag ik vragen welk merk van flessen/speen jullie hebben. Wij hebben ook deze pap en wij gebruiken speen 0 van avent natural omdat ons zoontje anders de fles veel te snel op heeft. Onze zoon dronk deze pap eigenlijk vanaf het begin flink. Wij maken het water een klein beetje warm zodat het poeder goed oplost

3 jaar geleden

Reactie op MLAU

Mag ik vragen welk merk van flessen/speen jullie hebben. Wij hebben ook dez ...
Difrax s-fles maat S speen :)

3 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Difrax s-fles maat S speen :)
Ik gebruik juist dezelfde 😁 sinds vandaag drinkt de melk eindelijk goed op 😊

3 jaar geleden

Reactie op Amber Crabbé

Ik gebruik juist dezelfde 😁 sinds vandaag drinkt de melk eindelijk goed op ...
Whoop whoop whoop 🥳

3 jaar geleden

Met die melk geen ervaring. Wel een baby'tje met koemelkallergie. Mijn vroedvrouw gaf de tip wat canderel toe te voegen. Bij ons zei de kinderarts wel dat dat even tijd nodig had om eraan te wennen ook. Normaal is dit na 2weken wel ok. Ale was hier toch zo. Kom ook uit België

3 jaar geleden

Even een update. Hij dronk niet goed omdat hij blijkbaar corona had icm zijn vaccin. Nachtje in opname geweest en nu drinkt hij alles netjes op 😁 bedankt voor de tips dames 😊

2 jaar geleden

Ik moest vndaag ook ermee starten maar heb indruk dat deze melk niet echt ingedikt is ? Waardoor ons zoontje zich er precies in verslikt omdat het veel te dun is Doe ik iets fout ? Ik gaf het inderdaad eerst koud oldat hij dit ook gewent is maar ik lees dus dat warm veel beter is dikt het dan alnoch ook in als het warm heeft ? Want heb precies de indruk dat ik toch met geliac deze meer ga moeten indikken want hij heeft zitten huilen , kokhalzen omdat hij hem precies met zijn reflux combinatie verslikt :/ ik durf het precies niet meer geven want na 2 x hetzelfde mee te maken heb ik voor de nacht even zijn gewone melk gegeven en deze zonder problemen opgedronken dan denk ik dat ik dan toch iets verkeerds moe doen? Ik gaf avent me speen 1 aangezien hij nogal slokt in het begin