3 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze! Bevalt me heel erg goed. Het is een dergelijke fiets met goede specs, zeker voor die prijs!

3 jaar geleden

Ja ik! Heel verhaal Ik kocht de fiets december 2019 Ik kreeg hem januari.... Productiefout... Toen kwam die een maand later de nieuwe Brak m'n zadel af Toen een week later de nieuwe ... Stuurslot kapot.... Toen week later een nieuwe. Die deed het niet meer onderweg naar school. Toen huilend van boosheid weeeer gebeld. Leen fiets, en eind februari de nieuwe fiets en daar fiets ik nog op. M'n beeldscherm is al 2 x vervangen. Het bedrijf is waardeloos. Sowieso als je daar komt bestaat de voordelige variant niet. Een of andere smoes over "die leveren ze all CenterParcs enzo en als er een over is maar ze weten niet wanneer kan je die particulier kopen" Dus dan staat er ineens 2500 euro op het prijs kaartje. Beeldscherm, kabelslot alles moet je er los bij kopen Mijn man dacht, wat jullie kunnen kan ik ook en is gaan afdingen. Uiteindelijk incl beeldscherm en inruil oude fiets voor 1275 gekocht . En de verzekering.... Wij wilde kingpolis. Is goedkoper. Brief op de mat.... Anwb... Alles zelf geannuleerd en bij onze eigen verkezering bij geschreven. Kan ook. Waarom ik niet ergens anders een fiets gekocht had? Nou echte moeder fietsen was deze of de sparta. Maar mijn oudste ging nog wel is achterop en bij deze is de bagagedrager veel sterker omdat die uit het frame komt en niet los erop zit. De fiets zelf. Nu die het doet is die top. Tis wel echt een "tank" zoals ze hem daar noemen. Zwaar ding, maar staat als een huis! En nu deze eenmaal werkt rijd die ook heel fijn. Ik vond het zadel alleen te hard, maar voor alle ellende heb ik een gratis lekkerder zadel gekregen En als de waardeloze service zoals in mijn verhaal je nog niet heeft afgeschrikt. Let op dat je wel op tijd je service beurt laat uitvoeren anders ben je je garantie kwijt En maak je een afspraak aan huis. Kijk niet gek op als ze zich niet aan die afspraak houden 🥴 Succes met je keuze! Mocht je nog wat willen weten vraag je het maar
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik volg even mee