13 Reacties
4 jaar geleden
Ons mannetje heeft het maandag gehad. Owh wat was het hartverscheurend. Eerst heel erg huilen natuurlijk. Daarna heeft hij wel lekker een uurtje geslapen. Hii volede die hele dag best warm aan. Temperatuur was wel goed alleen ik had hele tijd het idee dat hij zweette . Maar de dag erna ging alles gelukkig weer goed. Het was gewoon de hele dag een beetje jammeren en jengelen.
4 jaar geleden
Onze kleine man heeft afgelopen dinsdag zijn prikjes gehad en was heel zielig aan het brullen, dat vond ik wel even heel sneu 馃檲
Hij heeft daarna lekker geslapen.
Later in de avond kreeg hij koorts en ook de volgende dag had hij koorts.
Mochten hem een zetpilletje geven en die hielp goed!
Verder was hij wat meer aan het jengelen.
Hij slaapt vandaag ook nog wat meer dan normaal, maar dat kan ook toevallig zijn haha.
Alvast succes en sterkte 馃
4 jaar geleden
S middags lekker in de draagzak geslapen (11;15 gezet) want hij werd af en toe verdrietig wakker dan kon ik hem troosten en weer verder laten slapen. S avonds wat koorts maar geen zetpil gegeven. Verder niks anders gemerkt. Koorts was volgende ochtend weg , toen hele dag goed geslapen
4 jaar geleden
Huilen ter plekke.
De rest van de dag hangerig.
Beetje jengelen en heel de dag slapen.
Hij was echt heel warm en zweten en in de avond een zetpil gegeven ivm 38.5 koorts.
Dag later geen koorts meer.
Wel nog hangerig en iets meer slapen als normaal maar wel al een stuk vrolijker.
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dinsdag zijn prikjes gekregen, hij heeft paar seconden heel hard gehuild, maar liet zich ook weer makkelijk troosten. Halverwege de middag kreeg hij koorts (38,7), huilerig, zijn tong hing de hele tijd naar buiten en wilde zijn flessen niet meer, dus een zetpil gegeven en na een nachtje slapen had hij alleen nog lichte verhoging.
4 jaar geleden
Hard huilen tijdens de prikjes maar dat is logisch. Verder veel geslapen ( ook vermoeid door het harde huilen denk ik) savonds gemeten was 37,8 dus niks om ons zorgen over te maken. Ook geen zetpil gegeven verder. Volgende dag lachte hij ook ineens meer als anders, we grapte nog dat ze hem een lach injectie had gegeven ipv vaccinatie haha. MAAR bij ons dochtertje ging het helemaal anders. Ze had al een onderliggend verkoudheidje en met de prikjes erbij was het dubbel op. Ruim een week koorts gehad maar dan ook echt niet lager als 39. Uiteindelijk na vele bezoekjes aan de spoedeisende hulp toch maar een antibiotica kuur gekregen omdat de koorts echt te lang aanhield en ze ook niet meer wilde drinken erg suf was ect. Nogmaals dit kwam niet alleen van de prikjes.
4 jaar geleden
Huilen met het prikken en erna. In de auto natuurlijk lekker stil. Maar eenmaal thuis als ze niet werd beetgehouden of een fles kreeg was het alleen maar huilen. En alleen maar geslapen de gehele dag en nacht. En ook op mij. In de avond een kleine verhoging van 38. Volgende dag was er niks meer aan de hand.
4 jaar geleden
Zoontje heeft vanochtend zijn vaccinaties gehad. Huilen bij het zetten maar wel te kalmeren. Op de terugweg geslapen in de kinderwagen en thuis verder geslapen. Daarna wel erg huilerig tot aan het ontroostbare toe. Hij slaapt nu al de hele tijd in mijn armen. Dat doen we eigenlijk nooit meer zo maar voor nu mag het, arm mannetje 馃グ