10 Reacties

3 jaar geleden
Etos luiers juist fijner als de maat wat groter wordt … vind Kruidvat maat 1 en 2 prima maar 3 en 4 totaal niet meer vanwege doorlekken enz

3 jaar geleden
Jah etos ben ik gauw mee gestopt weet niet of het aan mij lig maar bleef aan de gang.......dus ben en blijf lekker bij kruidvat.

3 jaar geleden
Reactie op Caitlinxo
Die ervaring heb ik helemaal niet met kruitvat luiers juist andersom, missc ...
Ja kan zomaar … of aan de hoeveelheid ze plassen natuurlijk ….

3 jaar geleden
Mijn dochter plast veel dus lekte door met Kruidvat heb nu Pampers premium protection... die werken goed tot nu toe. Koop ze in aanbieding en dan valt de prijs ook wel mee (€0.13 per luier)

3 jaar geleden
Het viel me vooral op dat de maten van etos en kruidvat echt heel verschillend zijn! Ben ooit met Kruidvat begonnen en heb nooit reden gezien om over te stappen naar een ander merk.

3 jaar geleden
De luiers van Kruidvat vind ik echt enorm stinken, vooral als erin geplast is. En elke keer als mijn zoon gepoept had lekte het bij zijn rug. Die van Etos vond ik beter, maar ook af en toe lekkage. Heb nu pampers, hiermee bijna nooit lekkage.

3 jaar geleden
Reactie op milodehond
De luiers van Kruidvat vind ik echt enorm stinken, vooral als erin geplast ...
Iehl ja vind kruidvat luiers ook stinken inderdaad haha.
Voor baby’tjes tot maat 3 pampers wel fijn, daarna etos eigenmerk of de nog goedkopere variant van bonbébé (bij bijv. Plus, Coop of Poiesz te koop)