11 Reacties
4 jaar geleden
Je kunt t via wieghuren.nl oid ook huren volgens mij. Ook heeft de website van Fedde&Kees zelf de optie om het voor ongeveer een derde van de prijs te proberen. Incl. advies via Whatsapp. Wij vinden het lakentje vooral ook fijn omdat het makkelijk strak instopt. Zwaaiende armen voorkomen we er hier niet helemaal mee. Zelfs in t bijbehorende slaapzakje met dichtgeritste armen (hier net 4 maanden en nog niet rollen, dus kan dat nog) krijgt ons meisje haar handjes nog boven t lakentje. Maar ze wordt er niet door wakker. Hier ook wel last van een nieuw te ontwikkelen slaappatroon (het is eigenlijk meer slaapprogressie he, al voelt het niet zo als je er middenin zit), dus slaapt ze op het moment weer even in de draagzak.
4 jaar geleden
Je kan er ook eentje kopen via Vinted, daar zijn ze de helft van de nieuwprijs :)
Ik gebruik ook weer het Nunki lakentje nu zoon uit de inbakerslaapzak is en in een normale slaapzak ligt. Ik leg zoon met zijn armen onder het lakentje, maar hij kan ze makkelijk eronder vandaan halen, net zoals bij een normaal lakentje. Hij wordt dan op een gegeven moment wel wakker van zijn armen (of beter gezegd zijn handen, als ik naar hem kijk omdat hij onrustig is heeft hij allebei zijn handen in zijn mond 🤪). Het is dus helaas geen wondermiddel, maar zoon vind het wel fijn om in ieder geval rustig in te kunnen slapen zonder gedoe met zijn armen.
4 jaar geleden
Oh jouw verhaal is echt bijna hetzelfde als dat van ons. We zitten er zo doorheen. Bij iedere mijlpaal denk je, nu zal het toch wel iets beter gaan? Om vervolgens er toch iedere nacht 3-5x uit te moeten (en zelf niet meer kan slapen) en nu na ongeveer 4-5u in de ochtend niet meer te slapen. Overdag slapen is ook een drama. Ik heb ook steeds dingen geprobeerd/gekocht en getwijfeld over het lakentje maar als ze met zoveel gemak de handjes er onder vandaan krijgen, vrees ik dat het bij ons niet meer effect zal hebben dan een strak lakentje.
Heb je verder niks aan maar herkende je verhaal❤
4 jaar geleden
Hier een positief verhaal bij het lakentje! Dochter 4 maanden vonden we steeds ondersteboven in haar bedje. Beentje met slaapzak en al door de spijlen van ledikantje. Steeds s’nachts op haar buik rollen en terug moeten draaien.
Wij hebben via wieghuren eerst het laken gehuurd ( aangezien ze zo belachelijk duur zijn ). Nou het werkt bij ons super goed! Kleine meid heeft zich niet meer verplaatst in bed en ze slaapt er heerlijk rustig van
4 jaar geleden
Wij gebruiken het lakentje in combinatie met het slaapzakje. Alleen het lakentje houdt ons zoontje niet perse rustig, in combinatie met het slaapzakje zorgt het wel voor een rustiger slaapje.
Bij mijn eerste zoontje alles nieuw gekocht, daarna weer verkocht. Nu bij mijn tweede alles tweedehands gekocht via vinted. De kwaliteit is echt het geld wel waard, en altijd weer verkoopbaar.
4 jaar geleden
Reactie op Miranda14
Je kunt t via wieghuren.nl oid ook huren volgens mij. Ook heeft de website ...
Wij hadden hetzelfde probleem met de handen boven de dekens mét dichtgeritste armen.. de oplossing was simpel ( heeft alleen wel 2 kinderen geduurd voordat ik het doorhad 🙈): de 'flapjes' bij de handen over de handjes doen. Die krabwantjes zegmaar, die vouw je over de handen en dan kan het mouwtje niet meer ophoogschuiven en dus de armen niet helemaal omhoog.
4 jaar geleden
Hier hele positieve ervaringen! Ze slaapt diep en door, ik vind haar niet meer overdwars in bed en ze schopt de lakens niet meer weg. Ideaal!
4 jaar geleden
Reactie op josi16
En? Heb je em aangeschaft?
Ik krijg em vandaag binnen ben heel erg benieuwd ...
Ja heb het lakentje al even in huis inmiddels dit helpt wel iets maar nog geen wonder.. ik wacht nu nog op de slaapzak via Vinted dus hopelijk met die erbij dat het nog beter gaat
4 jaar geleden
Reactie op anouk201989
Ja heb het lakentje al even in huis inmiddels dit helpt wel iets maar nog g ...
Wij hebben zowel het lakentje als de slaapzak nu in gebruik en hier werkt het heel fijn. Onze dochter slaapt nu sinds een week de nachten door voor het eerst 🤩🙌🏼 dus ja echt een succes. Hopelijk bij jullie ook .
En ik vind het fijn dat ze nog steeds wel gewoon kan bewegen ook al liggen haar armpjes met een lichte druk meer naar beneden.