8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een Tule fietskar. Ideaal! We hebben er een baby/kleine zit in gehangen zodat de tweeling veilig en goed vast zit. Ze vinden het geweldig en ik fiets inmiddels overal met ze naartoe. De stang met wiel aan de voorkant is ideaal om de kar te gebruiken als wandelwagen. Ook voor in het bos is de kar fijn.

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Wij hebben een Tule fietskar. Ideaal! We hebben er een baby/kleine zit in g ...
Aanvulling: heb even jouw opties bekeken en zijn redelijk vergelijkbaar met Tule. Schreeuwend duur wel 😅

3 jaar geleden

Wij hebben een Thule Chariot Sport en heel tevreden van 🤗

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Aanvulling: heb even jouw opties bekeken en zijn redelijk vergelijkbaar met ...
Zo duur inderdaad! Dat was de reden dat ik naar alternatieve merken aan het kijken was. Elke euro minder is welkom natuurlijk. En Thule is 600+ euro, Hamax 350 en Querido 470. Nog steeds veel geld maar al iets beter te doen.

3 jaar geleden

Ik heb ook de Thule Chariot Sport. Inmiddels al 4 jaar. Eerst voor de oudste en nu voor de tweede keer in gebruik. Hij is lekker licht. De regenhoes sluit goed aan. De hangmat is heerlijk. Ombouwen tot kinderwagen gaat makkelijk. We hadden op vakantie een andere gehuurd maar dat vonden we echt zoveel minder. Dus ja, hij is duur maar wij vinden het wel waard.

3 jaar geleden

Wij hebben de qeridoo kidgoo 1, wel met de baby hangmat en een regenhoes erbij. Ben er blij mee, makkelijk en snel om te bouwen tot wandelwagen, ligt goed op de weg en rijd soepel, en voelt ook niet zwaar achter de fiets, tenzij je heuvel op gaat. Ik heb eigenlijk niet echt een min puntje, mocht je vragen hebben stel ze gerust.

3 jaar geleden

Wij hebben de Hauck Dryk via Duitse Amazon besteld. Zijn we erg tevreden over! En de prijs is goed te doen!

3 jaar geleden

Wij hebben een 2e hands thule gekocht. Super fijn