6 Reacties

één jaar geleden

Is misschien een draagzak een optie? Of misschien is een duowagen een optie zodat je lopend gaat? Dat hebben wij gebruikt. Het is voor ons 15min lopen naar het kdv, was prima te doen. Ik reed die met wagen en al naar binnen. Is dat ook een optie als je de fietskar af kan koppelen (en de deur breed genoeg is)? Onze oudste is 2 en gaat sinds ze baby is al naar t kdv. Ze kijkt ons letterlijk de deur uit 🙈. dus wij zetten haar af en gaan na paar minuten weer weg.

één jaar geleden

Dit was overigens in de periode dat ik nog zwangerschapsverlof had. Ik zette de oudste af en ging lopend met de jongste weer naar huis. De oudste liep toen ook nog niet, dat was een manco 🙈. Ze gaan nu beide naar t kdv dus ik laat ze daar beide achter. Ze zijn 2 jaar en 4mnd

één jaar geleden

wij hebben een Thule fietskar (dubbel) en zijn hier heel tevreden van. Moest je er in willen investeren, is de sport editie nog handiger.

10 maanden geleden

Hier ook Thule en hebben een tijdje verklein zitjes gebruikt toen ze nog niet goed konden zitten. Peuter kan er goed naast

10 maanden geleden

We hebben inmiddels voor een tweedehands burley d’lite gekozen. Met babyschaal enz. Hopelijk gaan we er veel plezier van hebben.

10 maanden geleden

wij hebben de Thule Chariot enkel achter de mountainbike en bevalt van beide kanten super goed. ik kan sporten en mijn dochter lekker rondkijken. meestal gaan we onderweg bij de kinderboerderij langs en doet ze haar middag slaapje erin. iedereen blij!