14 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een Thule Yepp nexxt Mini gekregen bij de aankoop van onze kinderwagen en gaan dit gebruiken. Is vanaf 9 maanden tot ca 3 jaar. We hebben ook zo'n slaaprol van Nijntje :)
https://www.dreambaby.be/e/nl/db/thule-fietsstoel-yepp-nexxt-mini-momentum-grey-968917?s_kwcid=AL!6321!3!462908286622!!!g!!&gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2GL2b0KdBttDIPoSKfgHMeYOYBB0JKWFN-puKCgMht6sJD03cr-3_0aAucYEALw_wcB
https://www.babylux.be/nl/thule-yepp-slaaprol-nijntje-thule.html
3 jaar geleden
Reactie op ynskje
Er wordt geadviseerd om te wachten tot het kindje vanuit kruiphouding zelf ...
Bedankt. Wist ik niet! 鈽猴笍
3 jaar geleden
Wil geen enge verhalen verspreiden eigenlijk maar aan alle ouders wacht echt lang genoeg tot je kindje heel goed kan zitten.
Bij ons in de buurt is een kindje op de fiets in slaap gevallen en uiteindelijk was het nekje gebroken en Naja de rest hoef ik niet te typen jullie snappen vast de uitkomst. omdat het nekje nog niet sterk genoeg was om de klappen op te vangen van de fietstocht.. heel naar wordt er weer misselijk van maar ik weet ook hoe een leuk moment het is en hoe je het liefst dit zo snel mogelijk wil doen. Maar wilde toch even gezegd hebben. Dit kindje kon wel zitten waarschijnlijk alleen nog niet zo lang waardoor de nek toch te slap was. Nou klaar met die enge verhalen maar al kan het maar even bij iedereen in z鈥檔 oren zitten dat je er even goed bewust van bent. Kan zelf ook niet wachten om met de kleine man te gaan fietsen lijkt me prachtig 馃グ ok茅 dus voor stoeltjes geen tips sorry masr wilde toch even delen
3 jaar geleden
Reactie op Gitt
Wil geen enge verhalen verspreiden eigenlijk maar aan alle ouders wacht ech ...
Bedankt!!
Soms willen we wat te rap te veel.
鈥榯 Is gewoon allemaal zo spannend/leuk om het te doen!!
3 jaar geleden
Reactie op Gitt
En dan had ik het over een stoeltje hieronder he, niet van die maxicosi din ...
Geldt dit ook voor een fietskar?
3 jaar geleden
Reactie op BabyGirl2022
Geldt dit ook voor een fietskar?
Ik snap dat je graag snel wil! Fietsen met het stoeltje voorop is heel gezellig. Maar over hobbels gaan geeft nog te veel geschud op nek en rug.
Wij hebben een Thule fietskar met een speciale hangmat. Dat mag vanaf 4 maanden, maar idealiter vanaf 6 maanden. Hij vindt het heerlijk. En ik ook want het geeft een hoop vrijheid om te fietsen.
Fijne van een fietskar is dat je hem ook kan afkoppelen en als wandelwagen kan gebruiken.
3 jaar geleden
Reactie op ynskje
Ik snap dat je graag snel wil! Fietsen met het stoeltje voorop is heel geze ...
De fietskar is niet voor mij.
Maar de opa en oma hebben een fietskar.
Wil het aan hen dan ook doorgeven als het nog te vroeg zou zijn. Vandaar 鈽猴笍
3 jaar geleden
Reactie op BabyGirl2022
De fietskar is niet voor mij.
Maar de opa en oma hebben een fietskar.
Wil h ...
Ons zoontje is 6 maanden en kan al goed zitten. Wij hebben in onze fietskar geen Sling (hangmat) maar een verkleiner (Thule baby support ofzoiets heet het).
We gaan daar geen uren mee fietsen, maar werkt perfect voor ons 馃
3 jaar geleden
Ja wij hebben een Urban Iki! Kan je helemaal zelf samenstellen. Op kleur maar ook of je een scherm wil en een stuurtje. Ik vind de Urban Iki zo ie zo tof want deze heeft ook riempjes aan de zijkanten. Vaak hebben fietsstoeltjes alleen over de schouders. Bij deze is dat niet. Zo kunnen ze er niet tussendoor zakken 馃槉