13 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg haha ik ga zometeen vliegen naar Spanje en vroeg me dit wel af . Heb wel eigen dreft bij me haha

3 jaar geleden

Volg, hier ook in Spanje 馃槃

3 jaar geleden

Ik gebruikte voor de melk water uit flessen. Omspoelen wel met water uit de kraan

3 jaar geleden

ik kom net terug uit Griekenland en dat water bevat chloor de 1e avond hebben we gewoon met kraanwater schoongemaakt daarna hebben we steeds 6 flessen water gekocht en deden we een tijltje die we daar hebben gekocht vullen en afwassen daarna naspoelen met water uit de fles en uitkoken in een pan met water uit de fles... heel gedoe heb een hoop flessen water gekost maar het was echt heel chloor achtig alles rook ook naar chloor...

3 jaar geleden

ik kom net terug uit Griekenland en dat water bevat chloor de 1e avond hebb ...
en ik ga volgende week allemaal nieuwe flesspenen kopen want vind ze niet meer wat ze zijn geweest

3 jaar geleden

Ik heb wel m鈥檔 flessenwarmer mee haha is ook sterrilisator

3 jaar geleden

Momenteel in turkije, gewoon uit de kraan schoongemaakt en flesjes water melkflesje mee gemaakt. Gaat prima.

3 jaar geleden

Ik waste de flessen gewoon af met kraanwater en dreft, en het flesje zelf gewoon met flessenwater. Mocht het water daar echt heel vies ruiken kan je ook eerst afwassen met kraanwater en even omspoelen met flessenwater.

3 jaar geleden

Wij hebben in Itali毛 het water uit flessen voor de flesjes gebruikt. Om af te wassen kraanwater met dreft.

3 jaar geleden

Wij Zijn al een week in Spanje gewoon omspoelen met kraanwater en voor z鈥檔 fles flessenwater. Het zwembad water drinkt hij ook graag 馃槤 grapje natuurlijk maar hij krijgt wel eens wat chloor water binnen ook met douchen en onze man is er in elk geval niet ziek van geworden 馃槆馃憤馃徎veel plezier op vakantie allemaal

3 jaar geleden

Reactie op Gitt

Wij Zijn al een week in Spanje gewoon omspoelen met kraanwater en voor z鈥檔 ...
Haha ja het zwembad 馃槀 hier ook likjes van het water. En dan een lekkere water boer er achteraan

3 jaar geleden

Waterkoker meenemen en daar de flessen en spenen in uitkoken

3 jaar geleden

Ik deed het gewoon met afwasmiddel. Flesjes maakte ik wel met water uit flessen en dan eerst dat water koken