Even een vraagje, wij zijn momenteel in Spanje op vakantie en het water uit de kraan kan je hier niet drinken. Toen we aankwamen 鈥榮 avonds in het hotel was het nog halsoverkop een zoektocht naar flesjes water om mee schoon te maken en flesjes voor de baby te maken.
Hoe doen jullie dit in het buitenland mbt flesjes schoonmaken? Kan je dan wel gewoon dat water gebruiken uit de kraan of toch beter niet?
Wij gaan nu denk ik best snel door het gekochte water heen, omdat we hiermee ook de flessen schoonmaken.. en we zijn best bang dat de kleine ziek gaat worden 馃槅
Graag jullie tips!!
ik kom net terug uit Griekenland en dat water bevat chloor de 1e avond hebben we gewoon met kraanwater schoongemaakt daarna hebben we steeds 6 flessen water gekocht en deden we een tijltje die we daar hebben gekocht vullen en afwassen daarna naspoelen met water uit de fles en uitkoken in een pan met water uit de fles... heel gedoe heb een hoop flessen water gekost maar het was echt heel chloor achtig alles rook ook naar chloor...
Ik waste de flessen gewoon af met kraanwater en dreft, en het flesje zelf gewoon met flessenwater. Mocht het water daar echt heel vies ruiken kan je ook eerst afwassen met kraanwater en even omspoelen met flessenwater.
Wij Zijn al een week in Spanje gewoon omspoelen met kraanwater en voor z鈥檔 fles flessenwater.
Het zwembad water drinkt hij ook graag 馃槤 grapje natuurlijk maar hij krijgt wel eens wat chloor water binnen ook met douchen en onze man is er in elk geval niet ziek van geworden 馃槆馃憤馃徎veel plezier op vakantie allemaal