7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het voor m’n zwangerschap echt veel gebruikt. Ik moest het toen eigenlijk een paar maanden achter elkaar gaan gebruiken omdat ik steeds last had van bacteriële vaginose. Het was alleen niet aan te raden als ik een kinderwens had op dat moment. Ik was binnen een maand zwanger, dus ermee gestopt. Tijdens de zwangerschap heb ik het niet gebruikt, wel wat klachten gehad. Sinds ik iedere avond orthiflor fem neem zijn mijn klachten zo goed als weg! Al maanden nu terwijl ik ervoor dagelijks last had. Als ik last had gebruikte ik tegen de jeuk ook wel multi-gyn Actiegel. Dat verzachte goed. Heb ik ook in m’n zwangerschap af en toe gebruikt.

4 jaar geleden

Maar als de arts het heeft gegeven, zou ik het wel voor 1x gebruiken trouwens. Ook als het Lareb het aangeeft.

4 jaar geleden

Reactie op Hertje

Maar als de arts het heeft gegeven, zou ik het wel voor 1x gebruiken trouwe ...
Het is ook eenmalig gewoon. Alleen heb dus enkele weken geleden het ook al eenmalig keer van de dokter gekregen. Dus geen kuur ofzo hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Hertje

Ik heb het voor m’n zwangerschap echt veel gebruikt. Ik moest het toen eige ...
Slik je dit naast een zwangerschap multi vitamine? Ben zelf idd wel bekend met fluconazol.. al vanaf jongs af aan geregeld te maken met schimmelinfectie helaas.. 🙄 opzich laatste jaren tussen zwangerschappen door niet veel last.. maja die veranderende hormonen zorgen elke x voor gezeik 🙈

4 jaar geleden

De inbrengpillen van Canesten Gyno werken ook goed!

4 jaar geleden

Ik slikte ook regelmatig flucanazol voor de zwangerschap voor de schimmelinfecties. Mijn dokter wil het absoluut niet voorschrijven aan zwangere vrouwen. Hij vindt het een te groot risico omdat er vrijwel niks over bekend is….

4 jaar geleden

Reactie op RD93

Slik je dit naast een zwangerschap multi vitamine? Ben zelf idd wel bekend ...
Ik neem zelf geen multivitamine, maar dat heeft een andere reden. Er staat dat je er twee op een dag kan nemen, maar ik neem er eentje in de avond voor het slapen.