18 Reacties

3 jaar geleden

Ik dacht dat Medela ook speentjes heeft die uit 1 geheel bestaan, maar ben niet 100 procent zeker...

3 jaar geleden

Medela!

3 jaar geleden

Waarom koop je er niet gewoon 1 meer en kook je de optijd uit als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Hier dr brown en ik kook ze minimaal 1 keer per dag uit

3 jaar geleden

Reactie op Rileysmommy

Waarom koop je er niet gewoon 1 meer en kook je de optijd uit als ik vragen ...
De eerste waar ik dat deed, bleven er waterdruppels inzitten. Vond dat dan ook niet zo proper meer Heb die dan weggegooid

3 jaar geleden

Reactie op BabyGirl2022

De eerste waar ik dat deed, bleven er waterdruppels inzitten. Vond dat dan ...
Ah oke ik heb bibs spenen, en die kook ik om de dag uit. Hij heeft er 2 dus 1 per dag. Ook hier blijven druppels inzitten maar die kun je eruit blazen als je de speen indrukt en anders een keer droogwaaien

3 jaar geleden

Reactie op Rileysmommy

Ah oke ik heb bibs spenen, en die kook ik om de dag uit. Hij heeft er 2 dus ...
De bibs zijn zooo mooi. Maar is ze ook niet zo fan van. T is echt een kieskeurige 😇

3 jaar geleden

Ik kook ze geregeld uit in de microgolfoven. Uiteindelijk komt er ook speeksel in die speen terecht dus dat er dan een druppeltje uitgekookt water in zit, lijkt me echt zo erg niet. Er komt wel meer in hun mondje terecht wat we niet weten. Goed voor de weerstand denk ik dan.

3 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Ik kook ze geregeld uit in de microgolfoven. Uiteindelijk komt er ook speek ...
Dat is dan ook weer waar ☺️

3 jaar geleden

De spenen van het merk Hevea bestaan uit een stuk natuurrubber. Ze hebben ook verschillende vormen (een meer ronde en een orthodontisch gevormde). Misschien is dit was voor je kleine meid!

3 jaar geleden

Deze, merk heet Dupini. Heb er zelf geen ervaring mee maar zie ze regelmatig voorbij komen😊

3 jaar geleden

Reactie op ks19946

Deze, merk heet Dupini. Heb er zelf geen ervaring mee maar zie ze regelmati ...
Deze speen, en die van Hevea hetzelfde, is heel zwaar. Vond het zelf echt een onding, gelijk weer weggedaan.

3 jaar geleden

Wij hebben de bibs speen. Ideaal, ze wilt ook geen andere speen. Koken deze 1 keer per dag uit. Blijft wel wat water in de speen zitten, maar kan je er makkelijk uithalen door op de speen te drukken of even lagen afkoelen kan er lekker aan gebabbeld worden

3 jaar geleden

Volgens mij mag je de bibs niet uitkoken (alleen de eerste keer). Daarna dagelijks overgieten met kokend water en 5 minuten laten staan.

3 jaar geleden

Reactie op Verbeelding

Volgens mij mag je de bibs niet uitkoken (alleen de eerste keer). Daarna da ...
Ja klopt inderdaad! 1e keer 5 minuten uitkoken. Maar ik doe 1 x per dag kort even uitkoken. Maar wellicht kan ik ook wel kokend water erover heen doen. Bedankt voor je tip!

3 jaar geleden

Reactie op Caitlinxo

Ja klopt inderdaad! 1e keer 5 minuten uitkoken. Maar ik doe 1 x per dag kor ...
Top! Had het van de bibs Insta-pagina. Wist het zelf ook niet. Maar het werkt goed 👍