18 Reacties

3 jaar geleden
Ik dacht dat Medela ook speentjes heeft die uit 1 geheel bestaan, maar ben niet 100 procent zeker...

3 jaar geleden
Ik vond dat ook altijd, tot dat ik deze speen ging gebruiken.
https://www.etos.nl/producten/philips-avent-fopspenen-ultra-air-0-6-maanden-120324536.html?&src=baby&gclid=EAIaIQobChMIgt6s-daz9gIVU-J3Ch1O3Q2MEAQYASABEgJ4NvD_BwE

3 jaar geleden
Waarom koop je er niet gewoon 1 meer en kook je de optijd uit als ik vragen mag?

3 jaar geleden
Reactie op Rileysmommy
Waarom koop je er niet gewoon 1 meer en kook je de optijd uit als ik vragen ...
De eerste waar ik dat deed, bleven er waterdruppels inzitten. Vond dat dan ook niet zo proper meer
Heb die dan weggegooid

3 jaar geleden
Reactie op BabyGirl2022
De eerste waar ik dat deed, bleven er waterdruppels inzitten. Vond dat dan ...
Ah oke ik heb bibs spenen, en die kook ik om de dag uit. Hij heeft er 2 dus 1 per dag.
Ook hier blijven druppels inzitten maar die kun je eruit blazen als je de speen indrukt en anders een keer droogwaaien

3 jaar geleden
Reactie op Rileysmommy
Ah oke ik heb bibs spenen, en die kook ik om de dag uit. Hij heeft er 2 dus ...
De bibs zijn zooo mooi. Maar is ze ook niet zo fan van. T is echt een kieskeurige 😇

3 jaar geleden
Ik kook ze geregeld uit in de microgolfoven. Uiteindelijk komt er ook speeksel in die speen terecht dus dat er dan een druppeltje uitgekookt water in zit, lijkt me echt zo erg niet. Er komt wel meer in hun mondje terecht wat we niet weten. Goed voor de weerstand denk ik dan.

3 jaar geleden
Reactie op fleetwoodmam
Ik kook ze geregeld uit in de microgolfoven. Uiteindelijk komt er ook speek ...
Dat is dan ook weer waar ☺️

3 jaar geleden
De spenen van het merk Hevea bestaan uit een stuk natuurrubber. Ze hebben ook verschillende vormen (een meer ronde en een orthodontisch gevormde). Misschien is dit was voor je kleine meid!

3 jaar geleden
Volgens mij mag je de bibs niet uitkoken (alleen de eerste keer). Daarna dagelijks overgieten met kokend water en 5 minuten laten staan.

3 jaar geleden
Ik gebruik deze van Medela. Mijn dochtertje pakt alleen deze. https://www.etos.nl/producten/medela-baby-fopspeen-soft-silicone-6-18m---duo---mixed-soft-pink%2Fsoft-blue-120574025.html?&src=baby&gclid=Cj0KCQiAmpyRBhC-ARIsABs2EAqPfSmQIrxXSExn5fJe0arhJj6vbF0v52hRhhhJtM-mkMw9tFy6944aAn4GEALw_wcB

3 jaar geleden
Reactie op Caitlinxo
Ja klopt inderdaad! 1e keer 5 minuten uitkoken. Maar ik doe 1 x per dag kor ...
Top! Had het van de bibs Insta-pagina. Wist het zelf ook niet. Maar het werkt goed 👍