21 Reacties

4 jaar geleden

Deze is heel cute van de Hema. Rib fluweel stofje, lekker zacht💕.

4 jaar geleden

Heerlijke wollen pakjes. Bijvoorbeeld van disana, engel, of Joha. Of dilling. Kost wel wat maar wol is warmte regulerend. Daarnaast word dit gemaakt van merino wol. Dit kriebelt niet. Wol rekt ook wat makkelijker mee dus grote kans dat het wel even mee gaat. Ik zou hier even kijken www.babynatura.nl www.dilling.com www.ziljoen.nl www.zoenvoorgust.nl Hier kun je echt heerlijke stofjes halen. Zo heb ik hier een paar rompers, paar truitjes, een boxpakje. Oh en de mutsjes ook super fijn. Zo heeft je baby het nooit te koud of te warm. En ook handig zijn willen sokjes. Wil hoef je niet eerst te wassen. Geen chemische processen tijdens het maken dus. Wol wordt ook minder snel vies. Je kunt wol wassen op speciale wol was, met wolwasmiddel. En liefst zonder centrifugeren. Gewoon even in een handdoek rollen en uit hangen. Zo droog!

4 jaar geleden

Ik begreep van onze verloskundige dat ze liever geen pakje bij de geboorre aan doen, maar echt apart shirtje en broekje (evt vestke/jasje). Zegt iemand dit iets??

4 jaar geleden

Wij zijn geslaagd bij Prenatal. Het buitenpakje is van de H&M.

4 jaar geleden

Reactie op HoneyTouch

Ik begreep van onze verloskundige dat ze liever geen pakje bij de geboorre ...
Dit vroeg ik mij ook al af.. Je ziet vaak dat er voor boxpakjes aan een stuk wordt gekozen maar wellicht zijn aparte stukken fijner?! Weet iemand dit?

4 jaar geleden

Wij gaan voor deze outfit van yumi baby 😍

4 jaar geleden

Reactie op rholterman

Wij gaan voor deze outfit van yumi baby 😍
Super cute!

4 jaar geleden

Dit vroeg ik mij ook al af.. Je ziet vaak dat er voor boxpakjes aan een stu ...
Boxpakjes zien er schattig uit maar zijn over het algemeen niet het meest praktisch met verschonen/aan- uitkleden. Dat is de reden :) Als je voor boxpakjes kiest is het in ieder geval prettig dat de knoopjes tot aan de voeten doorlopen.

4 jaar geleden

Dit vroeg ik mij ook al af.. Je ziet vaak dat er voor boxpakjes aan een stu ...
Ik heb eerder hier op het forum gelezen dat het heel erg verschilt per persoon wat iemand fijn vindt. Wel werd er aangeraden bij een een los shirtje om een overslagshirtje te doen. Dan hoeft er nog even niks over het hoofd aangetrokken te worden. Dit is ons setje. Boxpakje met mutsje en slofjes erbij.

4 jaar geleden

Reactie op jadet

Deze is heel cute van de Hema. Rib fluweel stofje, lekker zacht💕.
Yes deze hebben wij ook! In het blauw :) mooie tinten en heel zacht.

4 jaar geleden

Lieve dames hebben jullie een outfit in 50 of 56? Of allebei meenemen?

4 jaar geleden

Wij hebben deze van de H&M in maat 56, alleen dan in het beige, maar die is niet meer verkrijgbaar. Echt een enig pakje en we hebben er een los katoenen mutsje bij. Maar nu hoorde ik van m’n beste vriendin dat de H&M mega groot valt. Even vergeleken met een setje 56 van de Prenatal en een groot verschil🙈 Dus we zijn nog maar even opzoek naar een goede newborn set inclusief mutsje en slofjes.. haha ☺️

4 jaar geleden

Dit is ons eerste pakje in mt 56 🥰

4 jaar geleden

Eentje in 50 en eentje in 56. Twee verschillende pakjes. Mutsje en sokken enzo hetzelfde. Onze ‘winterjas’ (zo’n berenpak) is 56.

4 jaar geleden

Dit is ons eerste pakje. Maar dan met een mutsje.

4 jaar geleden

Reactie op marije318

Heerlijke wollen pakjes. Bijvoorbeeld van disana, engel, of Joha. Of dillin ...
Wol, en zeker wolzijde kan ik ook erg aanbevelen! Mijn tip zou wel zijn om het in maat 50 te kopen want het valt wat groter en rekt ook lekker mee. Dat scheelt wel weer, je doet er dus lang mee! Op Vinted ook best veel te vinden :). Rompertjes zijn ook super fijn van wol(zijde). Hopelijk ga je wat leuks en warms vinden ❤️.

4 jaar geleden

Ik heb de vlog van de verlosmoeder gekeken, over het inpakken van vluchtkoffer en zij herhaalt meerdere malen dta je echt maat 50 in moet pakken!

4 jaar geleden

Dit is t eerste pakje van ons kindje. Komt van mats en merthe 🥰. Overigens maatje 50. Word even de vraag of we dit kunnen gebruiken of maat 44 nodig hebben.

4 jaar geleden

Ik heb net besteld bij C&A, heb een kortingscode van 20% op de gehele collectie. Mag ik dit delen hier? Wel enkel België en Luxemburg.

4 jaar geleden

Bij poespas heb je geweldig leuke pakjes van merkje Mac ilusion.