6 Reacties
één jaar geleden
Hoe gaan jullie hier mee om? Ik merk dat ik hier best wel onzeker door wordt, omdat ik dan veel kindjes zie die dit wel goed kunnen..
één jaar geleden
Hier net zo met mijn zoontje! 😅 Maakt mij ook wel onzeker omdat hij niet altijd zijn zin krijgt en daardoor wel kan mopperen. Zijn nichtje daarentegen kan heel goed stilzitten. Mijne is overigens nooit een stilzitter geweest, wilde nooit op schoot. Weerhoudt me er momenteel dus ook van om uit eten te gaan of iets waarbij hij stil moet zitten, wetende dat dit een strijd wordt en ik daar niet goed op ga. Onze uitjes bestaan uit zwemmen, balorig of monkey town… Lekker ravotten en niks verwachten… 🫣
één jaar geleden
Wij hebben ook een actieve dochter.
Ik laat haar altijd zelf lopen, nemen de buggy eigenlijk nooit mee.
Als we uit eten gaan laten we haar vaak rondlopen. Om de buurt lopen we even een rondje met haar. Wel gaan we al om 16;30/17:00 uit eten. Ook kiezen we restaurants uit die kind proof zijn, dus geen fine dining (dan zorgen we voor een oppas)
Verder laat ik haar maar gaan. Ik vind het fijn dat we een dochter hebben die lekker actief en ondernemend is. Laat haar lekker de wereld ontdekken. Als ze straks naar school moet, moet ze al lang genoeg stil zitten.