Hoi allemaal.
Ik heb een vraagje ik had een navelpiercing die heb ik met 20 weken uit gedaan omdat de zwangerschaps piercing geirriteerd raakte en dacht nou hij heeft er dik 10 jaar gezeten en als ik hem mis laat ik hem wel opnieuw zetten ma de zwangerschap.
Maar nu een paar weken terug begon het onwijs rood bijna schaaf plek achtig rond het oude gaatje te worden nu is dit bijgetrokken tot triae achtige kleuren.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Ja is striae zo te zien. Ik heb het ook overgehouden na m'n vorige zwangerschappen. Het velletje waar de piercing doorheen zit is heel dun. Dus krijg je snel dat het uit gaat rekken. Helaas niks aan te doen!
Ik heb precies hetzelfde! Vond m’n navel zonder piercing al heel raar en stiekem niet zo fraai.. dit maakt het niet mooier🤣
Gaan jullie ‘m opnieuw zetten?
geen last van of iig nog geen last van haha, ik haal gwn elke x de piercing erdoorheen 1x in de week zodat hij sws open blijft en je hem dus niet opnieuw hoeft te zetten want dat kan niet op precies de zelfde plek meer dan hea!
Ik heb precies hetzelfde! Vond m’n navel zonder piercing al heel raar en st ...
Ik heb m'n navelpiercing na beide vorige bevallingen er gewoon zelf weer in gedaan na een paar weken, was even doorduwen maar dit kan je prima zelf doen 😊
Niks aan de hand hoor. Ik ben piercer van beroep. Mocht je het idee hebben dat het wat scheurt kun je er altijd een beetje zoutoplossing op doen maar het is vrij normaal😊
Dit komt omdat de huid die je normaal niet ziet, on het gat, eigenlijk een litteken is geworden. Die hele huid wordt daar nu uitgerekt, dus daarmee ook het hele litteken. Vandaar dus dat het op een striae lijkt. Het is je litteken, behoorlijk uitgerekt.