20 Reacties

4 jaar geleden

Heb ik ook gehad, soms werd die ook ineens blauw. Verloskundige zei dat het kan dat er misschien een ader langs loopt

4 jaar geleden

Ja is striae zo te zien. Ik heb het ook overgehouden na m'n vorige zwangerschappen. Het velletje waar de piercing doorheen zit is heel dun. Dus krijg je snel dat het uit gaat rekken. Helaas niks aan te doen!

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Vond m’n navel zonder piercing al heel raar en stiekem niet zo fraai.. dit maakt het niet mooier🤣 Gaan jullie ‘m opnieuw zetten?

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde 😂 alleen dan in de vorm van een rode Z, is denk ik idd striae, tot nu toe mn enige plekje dus ik klaag niet 🤞🏼

4 jaar geleden

Hier ook precies zo!

4 jaar geleden

geen last van of iig nog geen last van haha, ik haal gwn elke x de piercing erdoorheen 1x in de week zodat hij sws open blijft en je hem dus niet opnieuw hoeft te zetten want dat kan niet op precies de zelfde plek meer dan hea!

4 jaar geleden

Zo ziet het er hier uit… moet zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een heel trekkend gevoel heb gehad op die plek

4 jaar geleden

bij mij is hij al een x uitgescheurd geweest dus dat rode was al zo haha

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Vond m’n navel zonder piercing al heel raar en st ...
Ik weet het nog niet is ons eerste kindje en mocht er een 2e gegund zijn wil ik daarna wel weer eens verder kijken

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, bij mij is het nog rodere kleur en ook wel gevoelig

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Vond m’n navel zonder piercing al heel raar en st ...
Ik heb m'n navelpiercing na beide vorige bevallingen er gewoon zelf weer in gedaan na een paar weken, was even doorduwen maar dit kan je prima zelf doen 😊

4 jaar geleden

Hier is het er ook niet echt mooier op geworden🙈 hoop dat het nog bijtrekt😆

4 jaar geleden

Ik heb ook zo gek plekjeb hahaha

4 jaar geleden

Ben dus gelukkig niet de enigste haha hier in de omgeving / vriendinnen hadden er geen last van dus begon een beetje te twijfelen

4 jaar geleden

Reactie op Juul88

Ik heb m'n navelpiercing na beide vorige bevallingen er gewoon zelf weer in ...
Haha goeie 👀 is het niet gaan ontsteken? Ik zal het onthouden want denk dat ik ‘m wel graag weer terug wil!

4 jaar geleden

Haha goeie 👀 is het niet gaan ontsteken? Ik zal het onthouden want denk da ...
Nee niet gaan ontsteken, wel even gevoelig. Vond m'n buik er zo leeg en gek uitzien zonder piercing dat ik hem er toch maar weer in had gedaan😊

4 jaar geleden

Het komt weer goed hoor! Je buik staat nu erg strak waardoor de plek heel groot lijkt maar straks zie je er heel weinig van 🥰

4 jaar geleden

Niks aan de hand hoor. Ik ben piercer van beroep. Mocht je het idee hebben dat het wat scheurt kun je er altijd een beetje zoutoplossing op doen maar het is vrij normaal😊

4 jaar geleden

Dit komt omdat de huid die je normaal niet ziet, on het gat, eigenlijk een litteken is geworden. Die hele huid wordt daar nu uitgerekt, dus daarmee ook het hele litteken. Vandaar dus dat het op een striae lijkt. Het is je litteken, behoorlijk uitgerekt.

4 jaar geleden

Haha dat heb ik ook🤷🏼‍♀️ hoort er even bij haha