22 Reacties

4 jaar geleden
Wij, zodra het zeker is.. dan laten we het noteren en ik wil bij de bakker een taartje bestellen. We houden het klein. De spullen haal ik bij So Low!

4 jaar geleden
Wij doen het met cupcakes, we hebben morgen avond de geslachtsecho en geven de envelop aan de cupmakerij en vrijdag avond met onze ouders samen er achter komen wat het is💙❤

4 jaar geleden
Wij hebben morgen de geslachtsecho en geven dan het blaadje in een envelop aan een moeder van een vriendin. Zij besteld het via gender reveal want we hebben geklikt op “ik laat me verrassen”. Zondag horen wij het 🤩🥰

4 jaar geleden
Wij hebben een kleine genderreveal gegeven aan voor de directe familie. Zelf wisten wij het geslacht al want wij wilden eerst zelf aan het idee wennen of we een meisje of een jongentje zouden krijgen! Heb in het verleden teveel toekomstige mama’s en papa’s toch enigszins telleurgesteld zien kijken bij een genderreveal omdat ze een totaal ander geslacht hadden verwacht dus om dat te voorkomen wilden wij het zelf direct al weten! Daarna hebben we zelf een taart gebakken zie https://rutgerbakt.nl/taart-recepten/gender-reveal-taart/. Al met al was het een gezellige middag!

4 jaar geleden
Ik laat een doos maken waar de rook uit komt kijk anders is op (hoezo schattig.) Super leuke dingen hebben ze daar

4 jaar geleden
Reactie op Babytje2021
Ik laat een doos maken waar de rook uit komt kijk anders is op (hoezo schat ...
Waar laat je dat maken als ik vragen mag?

4 jaar geleden
Reactie op Heidy Gomez
Waar laat je dat maken als ik vragen mag?
Je moet even op (hoezoschattig)

4 jaar geleden
Reactie op Karlijn dK
Wij hebben morgen de geslachtsecho en geven dan het blaadje in een envelop ...
Super leuk! Wij hadden dinsdag de echo en weten het ook nog niet. Onze buren hebben de kaart met de echo waar het geslacht op staat. Zaterdag zijn wij met familie uit eten en hebben wij een ballon met confetti die de buren daar heen brengen voor ons. Zondag op een verjaardag van vrienden hebben we 2 confetti kanons om het daar nog eens over te doen. Ben zo benieuwd!!

4 jaar geleden
Ik had een gender reveal pakket besteld bij Bol.com en zelf een taart gemaakt waar roze muisjes uit kwamen 🥰.

4 jaar geleden
Wij gaan het ook doen ik heb morgen de geslachtsbepaling. Daarna geef ik die echo gelijk aan de broertje van mijn man.
En dan volgend week zaterdag maken me schoonouders wat eten
en mijn ouders wat hapjes. En de broertje van mijn man besteld die box waar die kleur eruit komt.
We hebben ook een ballon met confetti heb ik van AliExpress.
Er komt een kleine groepje familie bij elkaar. Een beetje versieren roze met blauwe balonnen en slingers. We maken er een gewoon een kleine feestje van want iedereen is zo blij en nieuwsgierig.
Ik heb wat roze en blauwe snoepspekjes gehaald gewoon voor de versiering en die kun je ook gewoon eten.
Spannend het duur zolang dat is het enigste.
Dus eigelijk hoef ik zelf niks te doen
ik word maar verwend en verast.
Heel veel succes met de voorbereidingen.

4 jaar geleden
Wij hebben dinsdag de echo en gaan het dan die zaterdag bekend maken aan onze familie en een paar vrienden. Mijn schoonzus geven wij de envelop en die regelt dan een ballon, taart en confetti poppers. De versiering hebben wij bij de sowlow gehaald in Den Haag zoveel keus daar dag het nog moeilijk werd met kiezen wat we allemaal wilde hebben 🙈🙈

4 jaar geleden
Ik heb op mijn verjaardag de echo en we gaan ‘s avonds uit eten en dan wordt het een verjaardag/genderreveal feestje. Maar dat houden we geheim, iedereen denkt gewoon een verjaardag.