15 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben hier ook net mee begonnen. Dus nog niet veel ervaring mee. Maar ze eet inmiddels alles mee dus ik dacht waarom niet de melk dan ook. Het zal wel niet zo nauw komen met 1 jaar Maandje eerder lijkt mij niet erg

3 jaar geleden

Bij ons 11-maanden consult werd aangegeven dat we (langzaam) die overgang kunnen gaan maken. Als zij verder gewoon goed eet, krijgt ze alle nodige voedingsstoffen binnen😄

3 jaar geleden

Ja hoor. Ik geef hier ook al af en toe gewone melk.

3 jaar geleden

Ik geef sinds 2 dagen bij zn middag boterhammen een beetje melk zodat hij eraan kan wennen.. tot nu toe is het een succes. Als je het leest allemaal moet je toch ergens beginnen met laten wennen

3 jaar geleden

Ik geef af en toe ongezoete havermout melk, dat is hier een succes. Verder geen ervaring.

3 jaar geleden

Hier ook sinds dag of 3 begonnen. De ochtend en avondfles doen we nog wel met voeding maar als dit goed gaat over 2 weekjes de ochtendfles ook vervangen door gewone melk. Kunnen we rustig aan alles afbouwen.

3 jaar geleden

Nu sinds een weekje over op gewone melk. Ochtend en avondfles. Dit gaat goed. Krijgt tussendoor nog een bordje pap. Dit nog met opvolgmelk omdat het anders maar blijft staan.

3 jaar geleden

Ik geef als avond fles nutrilon opvolgmelk uit pak (+1 jaar). Slaapt die mee als een roosje.

3 jaar geleden

Oh wat fijn dat er een aantal al ervaring hebben. Bieden jullie melk in de fles of in een (rietjesbeker) aan? En geven jullie het op dezelfde manier als de fles of drinkt je kindje melk zelfstandig in de stoel ?

3 jaar geleden

Ik geef het in een rietjes beker tijdens het eten maar daar krijgt hij nog niet zo veel uit gedronken. Dus alles wat over is warm ik op in het flesje en geef ik dan zo

3 jaar geleden

Wat voor melk geven jullie dan? Volle melk of half volle melk?

3 jaar geleden

Juist wat ik in huis heb. Bij de winkel wisselt het nog al eens met wat er in de schappen staat. Drinkt het allebei

3 jaar geleden

Hier gewoon halfvolle melk

3 jaar geleden

Ik geloof dat volle melk wordt aangeraden ivm vetten?

3 jaar geleden

Sinds gisteren half volle melk in de fles. Als een tierelier