Hoi,
Zojuist het flesje van tussen de middag vervangen door volle melk, opgewarmd.
Ze vond het erg lekker, wat ik niet direct verwachtte.
Zijn er meer die dit doen? Of is dit nog niet aan te raden op deze leeftijd? Ze eet en drinkt verder goed.
Hoor graag ervaringen,
Ik ben hier ook net mee begonnen.
Dus nog niet veel ervaring mee.
Maar ze eet inmiddels alles mee dus ik dacht waarom niet de melk dan ook.
Het zal wel niet zo nauw komen met 1 jaar
Maandje eerder lijkt mij niet erg
Bij ons 11-maanden consult werd aangegeven dat we (langzaam) die overgang kunnen gaan maken. Als zij verder gewoon goed eet, krijgt ze alle nodige voedingsstoffen binnen😄
Ik geef sinds 2 dagen bij zn middag boterhammen een beetje melk zodat hij eraan kan wennen.. tot nu toe is het een succes. Als je het leest allemaal moet je toch ergens beginnen met laten wennen
Hier ook sinds dag of 3 begonnen. De ochtend en avondfles doen we nog wel met voeding maar als dit goed gaat over 2 weekjes de ochtendfles ook vervangen door gewone melk. Kunnen we rustig aan alles afbouwen.
Nu sinds een weekje over op gewone melk. Ochtend en avondfles. Dit gaat goed. Krijgt tussendoor nog een bordje pap. Dit nog met opvolgmelk omdat het anders maar blijft staan.
Oh wat fijn dat er een aantal al ervaring hebben. Bieden jullie melk in de fles of in een (rietjesbeker) aan? En geven jullie het op dezelfde manier als de fles of drinkt je kindje melk zelfstandig in de stoel ?
Ik geef het in een rietjes beker tijdens het eten maar daar krijgt hij nog niet zo veel uit gedronken. Dus alles wat over is warm ik op in het flesje en geef ik dan zo