13 Reacties

4 jaar geleden

Misschien toch 5 minuten langer laten koken?

4 jaar geleden

Philips avent babyvoeding maker. Dan stoom je het eerst en daarna blenderen. Werkt echt perfect!

4 jaar geleden

Ik koop altijd snack wortels, stoom/kook ze volgens de verpakking en dan doe ik ze in de blender met wat water zodat het wat wateriger word en makkelijker te eten is

4 jaar geleden

Ipv olijfolie wat water toevoegen, mag best wat zijn. Kijk maar eens naar de potjes hoe dun die structuur is. Van geleidelijk aan kun je dan de structuur wat dikker laten.

4 jaar geleden

Mag ik vragen hoe oud jullie kindjes zijn, vanwege dat jullie al aan de hapjes gaan beginnen? :)

4 jaar geleden

Reactie op SwanFlower88

Mag ik vragen hoe oud jullie kindjes zijn, vanwege dat jullie al aan de hap ...
Bijna 4 maanden maar hij keek het eten van mijn bord. Heb het een keer geprobeerd en hij reageerde er goed op. Wij moeten ook aan de vroegere kant beginnen vanwege allergieën in de familie!

4 jaar geleden

Ik denk ook gewoon echt langer koken (zoals ze zeggen "tot pap koken" echt super zacht) en dan evt iets van het kookvocht erbij laten als je prakt..

4 jaar geleden

Reactie op SwanFlower88

Mag ik vragen hoe oud jullie kindjes zijn, vanwege dat jullie al aan de hap ...
Nu 16 weken. Begonnen met 14 weken met enkel groenten. Nu ook fruit. Gaat als een trein. Had er zo veel interesse in en reageert er goed op.

4 jaar geleden

Nog langer koken?

4 jaar geleden

Hoeveel wortel kook je per keer? Als je een kleine hoeveelheid hebt is het lastig met de staafmixer. Misschien kan je een voorraadje maken en iets meer koken. Bij mij hielp dat altijd om het heel fijn te krijgen!

4 jaar geleden

Ik gebruik iets kookvocht, wat olie en dan met de staafmixer. Het is niet helemaal super glad maar glad genoeg voor dr, ze doet het er prima op!

4 jaar geleden

Ik heb het lang laten koken en het dunner gemaakt met zijn melk. Zo is het echt meer “vloeibaar”.

4 jaar geleden

Ik kook de wortels echt bijna kapot 20 a 25 min zo een zak voorgeschilden 😅. Ze zijn dan super zacht. Daar voeg ik een lepel olijfolie bij en dan verdun ik het met kookvocht van de wortels ik giet dat in een apart bakje om te gebruiken met de blender erop zitten er bij mij echt geen stukjes meer in. En wat je anders kan doen is alles door een klein zeefje heen drukken. Dan haal je ook 100% alle stukjes eruit.