21 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op jennafj
Ik gebruik een staafmixer/blender en ik kook de groenten eerst! Ik wil alle ...
Ik ben benieuwd naar zo’n babycooker! Ze zijn best wel prijzig en bovendien best groot op het keukenblad...ben benieuwd of er mensen hier al ervaring mee hebben en het de moeite waard vinden.
3 jaar geleden
Ik gebruik deze. Suuuuuper handig en compact. Alles in een. Steriliseren, ontdooien, stomen, flessenwarmer, blender.

3 jaar geleden
Ik heb een hele simpele food processor van Livoo, ook niet te duur maar wat heb ik er een plezier van zeg! Het werkt ideaal. Groente stomen, mixen en in ijsblokjes houder de vriezer in. Fruit als appel, peer en perzik stoom ik ook eerst even zodat ik het makkelijk kan maken. Ik ben heel blij met dit apparaat, heb deze met een babyshower gekregen, had zelf waarschijnlijk een veel duurdere gekocht en dat is helemaal niet nodig. Dit apparaat doet wat ie moet doen 😊

3 jaar geleden
Oja ook nog fijn: het is een heel klein apparaat. Past prima op een plankje in de keukenkast.
3 jaar geleden
Gewoon een smoothie blender. Groente stomen of fruit snijden beetje water erbij en blenden. Heb die siliconen bakjes 3 stuks 7 hapjes per bakje om in te vriezen. Fruit doe ik in ijsblokbakjes
3 jaar geleden
Staafmixer werkt prima, hakmolen (kitchenaid) werkt prima, blender werkt ook prima. Alle drie staan in de kast en geprobeerd, voorkeur voor staafmixer omdat die snel schoon te maken is 😂
Kunst zit het in water toevoegen voor gladdere structuur. Van lieverlede kun je steeds wat grover in structuur gaan (kijk maar naar verschil van de potjes 4-6-8 maanden)
Groente koken, wat kook vocht bewaren en mixen/blenden maar!
3 jaar geleden
Ik had al een smoothie maker/blenderset.
Deze is makkelijk voor kleine porties.
En ik had al een princess staafmixerset.
Die gebruik ik voor grotere porties.
Zelf stoom ik mijn groenten ook niet dus ik bereid alles met onze smaken zodat mee eten straks makkelijk gaat.
Ik vind die babymoov en zulke apparaten gewoon duur en wat dat betreft onzin voor ons.
Zodra hij stukjes eet dan ben ik niet meer van plan apart te koken en dan staat zo een duur apparaat maar te staan.
Hapjes vries ik in in de ijsklontjes maker van de zeeman.
1.79 en daar zit een deksel op
Ik heb er 4.
Als het ingevroren is schrijf ik datum erop en wat het is.
Daarna in een 3 liter ziplock vrieszakje en smaken combineer ik vandaar uit en krijgt hij meer dan krijgt hij meer blokjes.
Gister had hij 1 blokje wortels, 1 blokje doperwten, 1 blokjes aardappelpuree door elkaar gemengd.
Ik ben begonnen met alle smaken 3 dagen achter elkaar puur zonder te mengen.
Toen dat ging alles herhalen 2 weken puur.
En sindsdien meng ik de smaken op.
https://www.bol.com/nl/nl/p/russell-hobbs-23470-56-mix-go-steel-blenderset/9200000057225857/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-131103283883-S-496095846215-9200000057225857&gclid=CjwKCAjwwo-WBhAMEiwAV4dybZrvHTiwGXL-To69mlrRdWFWWwcC2R-WcMbcnmDFRFp9swbrffa-bhoCj_sQAvD_BwE
https://www.bol.com/nl/nl/p/princess-221221-staafmixer-staafmixerset-1000-w/9200000095215889/?bltgh=lK-f-jk8qOsuX-i-wMVHnw.2_12.13.ProductPageUrl
3 jaar geleden
Wij stomen de groentes door middel van een stoominzet die we op een gewone pan kunnen zetten. Daarna prak ik de groentes of gebruik ik de staafmixer en verdeel ik het over ijsblokjes vormpjes. Fruit met de staafmixer.
Ik vind persoonlijk al die “speciale” baby cookers enzo onzin.
Het is een kleine moeite om klaar te maken. Bijvoorbeeld als je zelf broccoli gaat eten kook je dit al in water gaar als je daarvan een beetje apart houd en prakt of met met de staafmixer klein maakt ben je zo klaar.
3 jaar geleden
Ik kook het en daarna in het keukenmachientje. Vind ik makkelijker dan de staafmixer
3 jaar geleden
Reactie op BabyGirl2022
Ik gebruik deze. Suuuuuper handig en compact. Alles in een. Steriliseren, o ...

Heb ook deze is super handig 😊