23 Reacties

één jaar geleden

Vindt ze het leuk om tv te kijken? Anders zet je even iets voor der aan of je kan haar iets geven wat ze leuk vindt qua speelgoed. Ik betrek mijn dochtertje er soms ook bij dan geef ik der elastiekjes en die houdt ze dan vast ofso en bestudeert ze etc....

één jaar geleden

Die van mij vind het ook niet echt prettig dus pel ik een manderijn, knip ze in stukjes en zet de tv aan. Als ze dan lekker aan het smikkelen is heb ik zo'n 5 minuten om een kunstwerk te maken. 😂 Ik gebruik een fijne kan voor scheidingen en van die kleine plastic elastiekjes. Ik zal kijken of ik een foto kan vinden van een van m'n creaties... ik ben nog aan het oefenen haha

één jaar geleden

Hier geen foto’s van de creaties helaas! Maar met een filmpje en wat lekkers vindt ze alles prima! Voor het scheiden en goed goed strak kammen gebruik ik een puntkam.

één jaar geleden

Van een klein vlechtje in een pluk tot 2 invlechten tot een haarband slangenvlecht op d'r hoofd 🙈 of alleen haarbandvlecht en dan in een staartje. Ik maak eigelijk vanalles alleen een beetje jammer dat ze tegenwoordig alles uittrekt. Ik zet haar voor een filmpje in haar eigen stoeltje (fauteuil) dus lekker laag en kan ik erop kijken Gebruik anti klit spray voor grip en een puntkam

één jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Van een klein vlechtje in een pluk tot 2 invlechten tot een haarband slang ...
Wauw!!😍 Nou dit kan ik helaas sowieso niet, ook al zou m’n kind stil zitten🤪🤣 Ook iets lekkers geven of voor tv helpt helaas niet om stil te zitten. Ze gaat altijd met d’r hoofdje zitten draaien.

één jaar geleden

Hoi hoi. Ik maak wel eens twee knotjes bovenop. Ipv hoe jij 1 staartje hebt. Mijn dochter heeft ongeveer exact hetzelfde haar.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft weinig haar ik gebruik Zwitserland haarlotion zodat ik het makkelijker in een staart krijg . Gebruik kleine elastiekjes van de action niet dat rubber geval dat is gewoon drama. En mag blij zijn als het enigzins zit weinig tijd in dd ochtend +grijpgrage handjes en sowieso moet het 1x per dag eruit ivm slapen

één jaar geleden

Mijn dochter heeft weinig haar ik gebruik Zwitserland haarlotion zodat ik h ...
Welke elastiekjes van de Action zijn dat als ik vragen mag? Heb je er een foto van toevallig?

één jaar geleden

Reactie op Lin-AM

Welke elastiekjes van de Action zijn dat als ik vragen mag? Heb je er een f ...
Nog geen foto maar ze zijn gewoon zwart en klein en in een doorzichtig zakje zaten ze hangen gewoon bij de andere haar accessoires

één jaar geleden

Je hebt ook van die kleine niet plastic stiekjes bij de Hema evt!

één jaar geleden

Hier doen we 9 van de 10 keer ook een zijstaartje omdat dat makkelijk en snel is. Soms ook 2 knotjes en bij de opvang zijn ze creatief met invlechten 😄. Dat kan ik zelf niet hoor haha. Hier blijft zij eigenlijk wel goed stilzitten, als het iets langer duurt geef ik haar vaak wat te eten.

één jaar geleden

Ik heb hier kleine elastiekjes, en gebruik een spuitje met water en een kam om scheidingen te maken. Ben ook nog een beetje aan het oefenen, omdat ze nogal wil bewegen😅

één jaar geleden

Ik kijk er naar uit om op mijn dochter dit te oefenen. Voorlopig niet veel haar wat ze heeft duidelijk krullen. Dus nog even wachten en dan bekijken hoe ik haar haar het beste onderhoud.

één jaar geleden

Die van mij laat nog niet zoveel toe en zodra ze een staartje door heeft, is die verdwenen 🤣 ik volg een pagina op Facebook 'kinderhaartjes', heel leuk om inspiratie op te doen!

één jaar geleden

Zo doe ik het tegenwoordig. Twee staartjes zakken net te snel uit dus maak eerst staartjes van de voorste haren en dan pak ik die mee in de staartjes achter. Ik gebruik een puntkam, water en... Peppa pig 😅

één jaar geleden

Ik doe ook vaak “simpel” 2 knotjes of 2 staartjes. Vlechten lukt me echt niet want ze blijft niet stil zitten. Elastiekjes van de action vind ik ideaal en ik gebruik een plastic kammetje

één jaar geleden

Vlecht

één jaar geleden

Twee knotjes of staartjes

één jaar geleden

Lang leve Pinterest 😄

één jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Erg leuk ook om jullie creaties te zien😁. Inmiddels een puntkam en elastiekjes van de Action aangeschaft. Nu nog hopen dat m’n dochter bij mij ook eens een beetje stil wil zitten. Van de week bij de opvang hadden ze gewoon een hele invlecht bij d’r kunnen maken. Daar zit dat draakje wel stil