9 Reacties

4 jaar geleden

Zelfde probleem hier! Op het begin van de zwangerschap dacht ik: Wauw! Super mooie borsten, het leek wel nep zo gespannen waren ze. Nu 30 weken zwanger en hangen ze er maar zielig bijā€¦šŸ™ˆ draag ook nog steeds ā€˜normale bh’s’. Heb wel gemerkt dat bh’s van de Prenatal (voorbeeld) super lekker zitten maar voor de vorm heeft het helaas niet zoveel nut werd mij gezegd dus daar hoef je ze niet voor aan te schaffen😫

4 jaar geleden

De mijne kruipen (zakken) met 32 wk nu ook richting mn oksels! Eerste trimester echt mega perky, leken wel nep, 3 cupmaten groter. Nu zijn het net zware uiers.. šŸ„ qua beha wil ik niks wat te strak zit, of push up, etc. dat voelt beklemmend, dus nu hopen mn katoenen behas zonder enige vorm of vulling en ik maar op het beste šŸ™šŸ¼

4 jaar geleden

Haha..de mijne hangen bijna op mijn knieƫn..heb altijd grote en zware borsten gehad..door mijn grote maat dure bh's moeten kopen die het beste en fijnste zitten..maar nu kan ik niets aantrekken wat te strak zit..en het eeeeerrste wat ik doe als ik thuis ben.. is mijn bh uitgooien..

4 jaar geleden

Pffff ik lijk wel een koe met 2 van die uitstekende uiers die opzij hangen als ik niets aan heb. Ik had van mezelf al een cup I en zit nu op een cup K. Gevolg is dat geen enkele bh past of normaal geprijst is. Dat je borsten opzij gaan hangen is normaal zei de gynaecoloog. Komt omdat mijn buik naar voren komt en de zwaartekracht ze opzij laat hangen. Ik heb nu in het buitenland molke bustiers besteld. 50 euro per stuk ongeveer en komt nog als je pech hebt invoerkosten bij. Maar deze zitten echt als een bustier. En zorgen dat de borsten fijn naar voren blijven. Heerlijk zacht. En gewoon stevig als een bh. Door de overslag kan ik ze straks gebruiken als voedingsbh. Gewone bhs met beugel kan ik niet meer verdragen en die breken ook gewoon onder het gewicht.

4 jaar geleden

Ik draag op advies van vriendinnen alvast een voedingsbh. zit lekker zacht, niet te strak en straks ook handigšŸ‘ ik koop ze gewoon bij de H&M… wel even passen met al die rare maten daar, verschilt nog al per setje

4 jaar geleden

Pffff ik lijk wel een koe met 2 van die uitstekende uiers die opzij hangen ...
Cup L/K..en ik klagen over een F..zwaar hoor! Geen last van je rug?

4 jaar geleden

Cup L/K..en ik klagen over een F..zwaar hoor! Geen last van je rug?
Eerst een i nu k. Ze zijn echt ontploft šŸ˜…. Gelukkig geen last van mijn rug zolang ik de molke bh draag. Ik duim dat dat zo blijft. šŸ¤ž

4 jaar geleden

Heftig dames! Ik denk toch echt dat dit er allemaal bij hoort (hormonen die ervoor zorgen dat je spieren uitrekken, zorgen ook voor wat slappere borsten). Om nog te zwijgen over de toenemende borstklieren voor de melkproductie! Ik heb zelf maat 85D, draag sinds mijn tweede trimester al voedingsbh’s vanwege het zachte katoen, geen beugels maar alsnog stevig! Carriwell is een bekende Duitse merk voor zwangerschapsartikelen en ben er ontzettend tevreden mee! Succes allen āœŒšŸ¼

4 jaar geleden

Hier van F naar cup G gegaan in de zw. Bij mij hangt het er ook niet heel mooi bij, ze zijn echt saggy 🤣 Maar ik vind het voor het oog ook een beetje een mismatch met mijn grote buik. Zonder bh hangen ze gewoon op m’n buik, geen porum🤣 dus in mijn beleving is het normaal.. Met een voedingsbh kan je ze wel lekker stevig inpakken en het zit ook fijn. Ik heb de Anita van de Livera.. prijs valt ook nog mee. In de winkel zijn ze overigens slecht voorradig.. dus heb ze besteld.