14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook hangende buik door keizersnee, ga na m’n zomervakantie beginnen met afvallen en hopen dat minder word. Buikwandcorrectie helaas te duur kan ik nooit doen maar kan je als tip mee geven koop een high waist bikini broekje , ziet eruit als een tent maar top om je buik te verbergen 🙈

3 jaar geleden

Ik heb net even gekeken naar de prijzen.. maar jeetje🤣. Echt heel duur! Ik heb echt een enorme buik helaas. Ik ben druk bezig met sporten, geen suikers eten.. Maar zie nog weinig verschil. Idd, een hogere bikini. Of zo'n zwemjurkje die afslankt :)

3 jaar geleden

Ik heb het ook wel een beetje ja.. maar zou het niet gewoon wat langer tijd kosten? Ik weet natuurlijk niet hoelang geleden je bent bevallen maar ik ben wel overtuigd dat het 9-12 duurt voor je lichaam echt hersteld is en ook je buik in ‘oude’ vorm is

3 jaar geleden

Wat vervelend, ik herken het wel (ook onzeker over mijn buik en nog lang niet zoals het was) ik merk wel bij mij dat veel water drinken, niet snoepen, rustige oefeningen en buik insmeren met bio-oil wel goed doet 🙂 verder zou ik het inderdaad de tijd geven

3 jaar geleden

Mijn buik is nog steeds opgezet na 7 maanden. Ik was afgetraind en train nu ook wel met regelmaat, maar m’n buik blijft opgezet. Ik stoor me eraan en blijf tegen mezelf zeggen dat het tijd nodig heeft. De spieren, maar ook je huid moet herstellen.

3 jaar geleden

Ik heb collageen pillen in de kast staan. Ik heb ze niet echt gebruikt ondanks mijn voornemen tijdens de zwangerschap. Ben alleen maar met de kleine bezig geweest. Nu pas kom ik een beetje toe aan mezelf merk ik. Ik weet niet of het effect heeft, maar je kan het proberen

3 jaar geleden

En als je onzeker wordt in een bikini lekker een badpak kopen. Why not? Minstens zo leuk vind ik

3 jaar geleden

Hier dankzij keizersnede ook een hangende buik door die plooi .. deze temperaturen en de zomer zijn met vlagen heel triggerend .. Ik ben nooit onzeke geweest over me lijf. Ik heb vrede met een maatje meer , allang geaccepteerd dat mijn postuur niet slank is .. maar voel mij steeds minder thuis in me lichaam Die hang buik en de kilo’s .. de striae .. me letterlijk lichamelijk slap en niet sterk voelen.. ik vind het maar heftig . Hormonaal gebeurt ook nog een hoop en heb sinds bevalling last van vreetbuien .. door slaaptekort of stress grijp ik na eten . Soms denk ik het is goed zoals het is andere dagen voel ik me dik en onzeker .. zeker als ik zeer slanke vrouwen zie die ook onlangs zijn bevallen .. het doet toch wat met me ik ben allesbehalve bounced back , hier dus heel veel herkenning en begrip , maar het heb ook ze tijd nodig om te herstellen . Qua tips high waist onderbroeken .. voel je jou buik niet bungelen . En sowieso meer steun. In bikini hoog broekje kan zelfs heel mooi zijn al zeg ik het zelf .. Verder draag ik graag shapewear vooral ook voor de support Hoop dat je er wat aan hebt

3 jaar geleden

Hier dankzij keizersnede ook een hangende buik door die plooi .. deze tempe ...
Ik sluit me helemaal aan bij jouw bericht. Ik wil eraan toevoegen: vrouwen die er alweer slank uitzien zijn zeker ook hier een trigger. Al heb ik m’n oude maat en gewicht alweer terug, onder mijn jurk of shirt zit nog steeds die buik, een ander ziet dat niet. Shapewear en hoge bikini is een super tip, bedankt

3 jaar geleden

Ik heb een hangende buik door de keizersnee ik voelde ne nooit heel onzeker over ne lichaam was juist trots op hoe fit ik was hoe weinig vet er op me lichaam was. En nu voel ik me onzeker als de pest al zouden veel vrouwen een moord doen voor mijn lichaam zoals mijn man het maar zegt. Alles is ongeveer hetzelfde behalve de buik maar ik doe er nu nog maar niks aan want ik heb nog wel een wens voor een 2de. Ik sport gewoon weer en ik zit voor mezelf weer in een groot calorieën tekort

3 jaar geleden

Ik heb geen keizersnede gehad, maar ook hier nog een buikje, terwijl ik voor de zwangerschap vrijwel helemaal een strakke buik had. Ik train op de crosstrainer en spinning bike. Ik hou erg van lekker en veel eten, dus vermoedelijk is dat de reden dat het buikje er nog is.😆

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Ik sluit me helemaal aan bij jouw bericht. Ik wil eraan toevoegen: vrouwen ...
Ja, hier ook een en al herkenning, hoewel ik wel iemand ben die er heel slank uitziet, is er ook bij mij veel onzekerheid over de buik. Ik ben gewoon slank omdat ik voorheen maat 34 had en nu maat 36, dus van dun naar slank zegmaar, maar mijn buik lubbert en blubbert ook aan alle kanten (baby 4+ kg) en daar ben ik ook heel onzeker en verdrietig over. Draag ook corrigerend broekje en idd hoge taille bikini...maar zelfs dat vind ik maar matig staan..kan nog niks van mij oude kleding aan een dat frustreert enorm. Ik heb nog wel hoop dat het iets verder bijtrekt, maar trainen is lastig ivm diastase :(

3 jaar geleden

Ik kom ook niet van mijn buikje af. Na de bevalling was ik dunner dan nu.. Terwijl ik niet snoep, alleen water en thee drink en gezond eet. Hormonen? 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Zelfs mijn zwangerschapsbroeken zitten te strak 😭