10 Reacties

4 jaar geleden

Gebruik gewoon een staafmixer 🤷🏼‍♀️😅

4 jaar geleden

Ik gebruik ook gewoon een staafmixer😊

4 jaar geleden

Staafmixer

4 jaar geleden

Je hebt stoombakken die in de magnetron kunnen waar je groente in kunt stomen, dat is veel goedkoper en snel en daarna in de blender of staafmixer wat je zelf ook gebruikt

4 jaar geleden

Bekijk Philips Avent SCF883/01 Stomer / Blender op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf883-01-stomer-blender/9200000095066557?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ideaal en nu in de aanbieding!

4 jaar geleden

Ik heb een alecto foodprocessor. Ik wil namelijk de groente gaan stomen ipv koken. Je kunt ervook mee blenden. Ook vond ik het vooral handig omdat ik daarmee in het begin flesjes mee kon verwarmen boven zodat ik niet steeds naar beneden hoefde. En ik steriliseer er alles mee.

4 jaar geleden

Reactie op Wendiesh

Ik heb een alecto foodprocessor. Ik wil namelijk de groente gaan stomen ipv ...

4 jaar geleden

Je hebt bij de IKEA mandjes om te stomen als je zou willen en verder gewoon een staafmixer, werkt hier prima!

4 jaar geleden

Tip: begin met groenten. Heb pas een webinar hierover gekeken. Baby's hebben al een voorkeur voor zoet omdat babymelk ook zoet is. Om nieuwe smaken zoals bitter te leren kun je hen beter eerst hieraan laten wennen. Ook adviseerde ze om hapjes puur aan te bieden dus alleen wortel of alleen bloemkool zodat ze aan die smaak kunnen wennen. Daarna kun je afwisselen met fruit, maar dat vinden ze meestal wel lekker. Natuurlijk zelf weten, maar het schijnt dat het een hoop gedoe aan de eettafel scheelt over een paar jaar als ze nu groenten leren eten.

4 jaar geleden

Ik heb de Babymoov Nutribaby + en ik vind het wel heel handig. Gisteren ook begonnen met groentehapjes maar het was geen groot succes 🙈