5 Reacties

3 jaar geleden

Heeeeel erg leuk! Echt leuke kraampjes super leuke sfeer

3 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Heeeeel erg leuk! Echt leuke kraampjes super leuke sfeer
Zijn het allemaal dingen om te kopen? Het is de tweede zwangerschap. Ik weet voor die tijd het geslacht. Als ik weer een jongen krijg heb ik weinig kleertjes etc nodig. Is het dan wel leuk om heen te gaan? En hebben ze dan kleding met korting of??

3 jaar geleden

Zeker kleding met korting maar ook andere spulletjes zoals babyvoeding, vitamines, de beurs is leuk tot je kindje 2 jaar word! Lekkere kraampjes om te eten. Hele toffe hal vonden wij het met veel sfeer alleen dat was al gaaf om te zien. Er staan veel van die instagram winkeltjes om het maar even te omschrijven 馃槄 wij vonden wel alles vrij duur alsnog. Ik heb niks gekocht daar. Was omdat de beurs was verzet door corona al bevallen ook maar hebben echt een leuke dag gehad

3 jaar geleden

Heel leuk! Niet mega groot maar daardoor lekker behapbaar en gezellig. Ze hebben ook echt van alles wat (tenminste, 2 jaar geleden toen wij er waren ;), natuurlijk kleding (ook van merken waar je niet zo 1,2,3 zelf op zou komen, maar echt hartstikke leuk) maar ook stands met geboortekaartjes, inrichting, fietsen en zitjes. Van alles! Dit triggert trouwens wel om weer te gaan, haha. 馃槣

3 jaar geleden

Leuk event! Alleen niet echt een event om koopjes op de kop te tikken. Ik vond het meeste nog vrij prijzig