6 Reacties

5 jaar geleden

Heb je al gekeken welke tandarts dienst heeft? Misschien is het je eigen tandarts wel. Tegen de pijn mag paracetamol sowieso. Een nsaid zoals ibuprofen mag in het eerste en tweede trimester evt ook, maar dit heeft niet de voorkeur. Om heel eerlijk te zijn zou ik gewoon wel een tandarts bellen voordat je nog veel meer last of erger krijgt. Groetjes van een vrouw van een tandarts 馃槉.

5 jaar geleden

Bij de vorige ook 1 getrokken, ben naar een spoed tandarts gegaan. Ik kon toen echt niet meer馃槄 bij ons gaat dat niet via de seh. Heb nu ook weer meer last van mijn gebit merk ik n

5 jaar geleden

Wat Waterstofperoxide op een watje en daarop bijten met je pijnlijke kies. Of met een spuitje wat op je kies spuiten. Dit mag ook als je zwanger bent. Als ik: https://www.apotheekklijsen.nl/medicijnen/waterstofperoxide-voor-in-de-mond/?me_type=Geneesmiddelen&me_page=ABC&me_search=W mag geloven. Hielp zo enorm bij mij. Ik was daarvoor echt ziek van de pijn, dik wang en koortsachtig. Had al een afspraak gepland om ze te plannen, maar wacht daar nu mee tot na de zwangerschap. Had nooit kunnen geloven dat ik die afspraak zou uitstellen. Maar heeft me dus enorm geholpen.

5 jaar geleden

(...) gepland om ze te laten trekken^.

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Heb zojuist gebeld met de weekendtandarts. Die heeft mij inderdaad aanbevolen om waterstofperoxide aan te brengen omdat mijn kies nog niet helemaal door is. Ze zei dat de pijn nog wel eventjes kan duren maar dat als ik naar de praktijk ga ze waarschijnlijk niet meer dan dit kunnen doen. Ga dus zo iemand sturen om dat spul te halen!

5 jaar geleden

Reactie op Mem_M

Wat Waterstofperoxide op een watje en daarop bijten met je pijnlijke kies. ...
Ik ben dus ook al paar dagen ziek. Toevallig. Ik hoop dat mijn pijn ook overgaat en ik het zoland kan uitstellen馃檹馃徎