8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de kinderkraft all road, hij is niet heel klein maar de zitting kun je draaien en er zit een lekker warme voetenzak bij voor de winter! Ik heb een Ford Fiesta en daar past hij prima in en ik kan er nog een boodschappentas bij zetten 😃

3 jaar geleden

Wij hebben een quinny Zapp standaard in de auto liggen. Die kan dat.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op KKVx91

Ik heb de kinderkraft all road, hij is niet heel klein maar de zitting kun ...
Deze had ik idd ook gezien op de site van mamaloes, wist alleen niet of hij dan ook heel groot zou zijn. Zelf heb ik een Hyundai i20 dus daar zou die wel in moeten passen. Ben je tevreden met buggy?

3 jaar geleden

Reactie op ap1990

Deze had ik idd ook gezien op de site van mamaloes, wist alleen niet of hij ...
Volgens mij is een i20 zelfs iets groter als een fiesta dus daar moet hij prima in passen denk ik. En heel erg tevreden! Je kunt hem met 1 hand sturen, hij is redelijk licht en toch heel stabiel. Mijn dochter zit er erg comfortabel in 😊

3 jaar geleden

Reactie op KKVx91

Volgens mij is een i20 zelfs iets groter als een fiesta dus daar moet hij p ...
Ohhhh super! Dan ga ik toch binnenkort in het echt na deze buggy kijken. 🤗 bedankt voor je reactie!!

3 jaar geleden

Wij hebben deze alleen een iets oudere versie denk ik. Hier kun je de kinderwagenbak zo stellen dat je er een zitje van kan maken en hem om kan draaien zoals bij een buggy.

3 jaar geleden

Wij hebben deze sinds de geboorte en past in allerlei kleine autos, van een polo tot een 2 persoons smart. Je kan de buggy zowel vooruit en naar je toe gebruiken. Het is wel weer een 3in 1 maar voor die prijs kan je het mischien overwegen en kijk vooral op andere sites. Soms kan de prijs variëren

3 jaar geleden

De Cavoe Ideo is omkeerbaar. Het moet je smaak zijn. Omkeren gaat ten koste van het gewicht. Wij hebben er niet voor gekozen en zien dd kleine door het gaas van de zonnekap.