28 Reacties

4 jaar geleden

Voor de hoeslakens zou ik maxi cosi niet laten. Je kan ook prima een aankleedkussenhoes gebruiken als hoeslaken of een XL hydrofiel

4 jaar geleden

Ik heb de snuzpod genomen! Nog geen ervaring mee maar goeie verhalen over gehoord en vind em er ook nog eens leuk uitzien :)

4 jaar geleden

Ik heb net zo besluiteloos gister toch de maxicosi besteld 🤣. Ik ga het gewoon doen met andere hoeslakentjes aan de onder kant vast zetten oid. De prijs kwaliteit lijkt mij van de maxi de beste maar goed ik heb hem nog niet 😅.

4 jaar geleden

Ik heb de kinderkraft neste up grey melange. Het is handig op te zetten en mee te nemen in een zak die er al bij zit. We hebben er nog geen ervaring mee want is het 1ste kindje. De prijs is tussen de 100-150 euro (te zien waar je het koopt)

4 jaar geleden

Ik heb de Snuzpod genomen, is ook een co sleeper en het bovenste gedeelte kan er gemakkelijk af om hem in te klappen en mee te nemen. Passen gewone wieglakentjes van Meyco en Jollein om. Het heeft ook een reflux stand en je kan hem wiegen. Nog niet gebruikt, maar ben er wel al blij mee!

4 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste een wiegje van kidsmill. Dit keer gebruik ik de Co sleeper Chicco next 2 me magic. Hij staat al klaar, en ik denk bij mezelf. Wat een heerlijk ding, dat ik deze de vorige keer niet heb gebruikt. De wieg functie , makkelijk met één hand te bedienen en de reflux stand. Onmisbaar!

4 jaar geleden

Wij hebben de we too co Sleeper. Heel tevreden van. Kan je ook meenemen als reisbedje en is een hoes om mee te nemen bij

4 jaar geleden

Wij hebben de Joie co-sleeper! Vandaag opgezet, ben benieuwd hoe we het gaan ervaren :)

4 jaar geleden

Wij hebben de tutti bambini, die kun je ook makkelijk meenemen als reisbed. Maar die kost wel wat meer dan het bedrag dat je benoemt. Hangt wel sterk af van waar je het koopt. Maar je zult er zeker minstens €200 voor betalen. Tis wel heel stevig, veilig en handig.

4 jaar geleden

Heb de co sleeper van maxi cosi

4 jaar geleden

De bednest is echt mega fijn. Verkoopt ook heel goed door op marktplaats

4 jaar geleden

Ik heb gewoon eem mozesmand naast me bed staan

4 jaar geleden

Wij hebben de Chipolino Amore Mio, omdat deze aan beide kanten open gaas heeft en een voordelige keus was. Kan ook wiegen, rijden, vaststaan en 1 kant hoger tegen reflux. Nog niet gebruikt, maar voelt stevig aan.

4 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi iora co sleeper. Op aanraden van anderen. Vind hem zelf ook fijn stevig staan.

4 jaar geleden

Wij hebben de Chipolino Sweet Dreams Co sleeper en zijn er super blij mee! Makkelijk in te klappen, past aan onze vrij hoge boxbring en een fijne prijs voor de korte periode dat hij gebruikt gaat worden.

4 jaar geleden

Ik zou mijn keuze niet af laten hangen van of je er momenteel wel of geen passend hoeslaken voor kunt vinden, daar is altijd wel een oplossing voor te vinden. Jersey hoeslakens rekken sowieso wat meer mee en anders kan je er een aankleedkussenhoes omheen doen of een hoes op ledikant formaat die je er verder omheen vouwt, of hydrofiel doek zoals hier ook al als tip staat. Kies wat jou mooi en praktisch lijkt, succes!

4 jaar geleden

De snuzpod. Je kunt evt een oudere versie nemen, maar de snuzpod kun je ook heel gemakkelijk door verkopen zonder veel verlies van waarde. Je kunt ze ook huren. Weet niet hoelang je van plan bent om te gebruiken.

4 jaar geleden

Maxi Cosi, hoesjes van aerosleep erin.

4 jaar geleden

Wilden de Chicco next2me magic, maar levertijd was te lang voor ons. Dus de joie roomie glide. De zijkanten van maxi Cosi zijn volgens mij juist dicht… die van chicco en joie hebben een soort gaas. Wat ik fijn vind is dat je met 1 knop zonder ritsjes oid de zijkant kunt open maken en hij staat op wieltjes

4 jaar geleden

Wilden de Chicco next2me magic, maar levertijd was te lang voor ons. Dus de ...
Oh en reflux stand!