19 Reacties

4 jaar geleden

Ons meisje spuugde ook continu alles onder tot volledige flesjes kwamen er weer uit, had ook veel krampjes wij gebruiken nu al 7weken novalac AR digest +. Ze geeft sindsdien nog amper eens over en de krampjes zijn nu ook veel beter de eerste week meer krampen gehad! Voor ons is het echt DE oplossing!

4 jaar geleden

Reactie op Shanab1

Ons meisje spuugde ook continu alles onder tot volledige flesjes kwamen er ...
Ohhh wat goed om te horen! Novalac nog nooit van gehoord. Zal dat hetzelfde zijn als nutrilon ar?

4 jaar geleden

Ohhh wat goed om te horen! Novalac nog nooit van gehoord. Zal dat hetzelfde ...
Ziet er zo uit, nu wel met een blauw deksel omdat de potten vernieuwd zijn .. misschien echt wel eens het proberen waard? Bij ons zijn de problemen hier wel mee opgelost ik zit wel nog altijd een 40 tal minuten na de voeding rechtop met haar voor de zekerheid. Je moet het wel zeker 1 of 2 weken proberen voor je resultaat ziet!

4 jaar geleden

Ohhh wat goed om te horen! Novalac nog nooit van gehoord. Zal dat hetzelfde ...
Je hebt ook nog de Novalac Allernova AR+ .. die voeding hebben wij moeten proberen voor reflux + kma

4 jaar geleden

Reactie op Shanab1

Ziet er zo uit, nu wel met een blauw deksel omdat de potten vernieuwd zijn ...
Zeker het proberen waard!! Waar is dit te koop? En stinkt het niet? Alles meurt hier naar kots door die gore Hero🤢

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Je hebt ook nog de Novalac Allernova AR+ .. die voeding hebben wij moeten p ...
Hielp dat bij jullie?

4 jaar geleden

Zeker het proberen waard!! Waar is dit te koop? En stinkt het niet? Alles m ...
Nee hoor stinkt echt niet en wij halen dit gewoon bij de apotheek ze hebben dit wel niet overal mss eens bellen eerst?

4 jaar geleden

Hielp dat bij jullie?
Nee want hij kan ook niet tegen de verknipte eiwitten 😂 .. Maar voor de reflux was dit wel een goeie voeding 🤗

4 jaar geleden

Hier ook veel kramp en spugen. Ik geef nu Kruidvat extra Care, en dan net geen vol schepje Jbpm. Dit gaat tot nu toe goed. Krampen heeft ze niet meer, en spugen is flink minder geworden.

4 jaar geleden

Reactie op EEP12

Hier ook veel kramp en spugen. Ik geef nu Kruidvat extra Care, en dan net g ...
Jbpm trouwens ook Kruidvat huismerk. Schijnt ook weer net iets anders te zijn qua samenstelling dan Nutriton dacht ik.

4 jaar geleden

Je zou ook probiotica kunnen geven voor de krampen, hier heeft dat enorm geholpen!

4 jaar geleden

Wij hebben ook hero nutrasense comfort en merken ook de reflux. Wat hier helpt is hem echt 1 uur omhoog houden na de voeding, en rustiger laten drinken (met meer pauzes). We zijn dan zeker een uur met hem bezig, maar het gaat gelukkig wel goed. Daarnaast heeft probiotica heel erg goed geholpen, ook omdat zijn voeding veel beter zakt. Ik weet niet of je er iets aan hebt.

4 jaar geleden

Reactie op Rileysmommy

Wij hebben ook hero nutrasense comfort en merken ook de reflux. Wat hier he ...
Vind je hero niet enorm stinken?? Alles ruikt naar kots… abnormaal. Dacht eerst dat hij meer aan het spugen was en daarom zo stonk maar toen ik de melk overgoot in een ander flesje rook ik dat de het de voeding was die zo stinkt😩

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Nee want hij kan ook niet tegen de verknipte eiwitten 😂 .. Maar voor de re ...
Oh hahaha shit, dat is balen. Nu wel voeding gevonden waar hij goed op gaat?

4 jaar geleden

Heb vandaag trouwens Nutrilon AR gekocht… Novalac verkopen ze hier nergens in de buurt en kon werkelijk geen flesje meer aan van die stinktroep🤣 ben benieuwd hoe deze voeding het gaat doen hier… spugen was wel een stuk minder voor m’n gevoel

4 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden van NAN AR. Geen krampjes meer en het spugen is een pak verminderd. In tegenstelling tot Nutrilon AR is deze ook hypoallergeen.

4 jaar geleden

Misschien helpt een plantaardige voeding! Dit is makkelijker te verteren. Novalac heet het

4 jaar geleden

Vind je hero niet enorm stinken?? Alles ruikt naar kots… abnormaal. Dacht ...
Hmm niet echt veel last van. Het belangrijkste vind ik dat mijn zoontje het goed doet, en als het een beetje stinkt heb ik dat er wel voor over.

4 jaar geleden

Reactie op Rileysmommy

Hmm niet echt veel last van. Het belangrijkste vind ik dat mijn zoontje het ...
Een beetje stinken kan ik ook nog wel aan, maar alles inclusief zoontje stonk zo erg naar kots/zuur dat je een walm tegemoet kwam als je mn huis binnenstapte. Dat gaat me iets te ver 🤢 gelukkig doet hij het nu ook goed op nutrilon ar en ruikt mn baby gewoon weer naar baby ipv kots 😅