17 Reacties

5 jaar geleden

En de test met flits.....

5 jaar geleden

Wauw, het lijkt er wel echt op dat je zwanger bent! Hele duidelijke streep. Dat is wel gek, maar zou kunnen dat het bloedverlies van de innesteling was? Anders morgen even de huisarts bellen. Maar die test is duidelijk positief!

5 jaar geleden

Reactie op Nikkie Mbata

Wauw, het lijkt er wel echt op dat je zwanger bent! Hele duidelijke streep. ...
De innestelingsbloeding was dan op 15 dpo. Is dat niet laat voor een innesteling? Ik heb wel voor het eerst ook lang bruinverlies gehad na menstruatie. Dit heb ik nooit.... Ik heb in Januari een miskraam gehad. Bij die zwangerschap had ik een week voor NOD al enorm gevoelige borsten. Nu heb ik nergens last van. Maar je zou inderdaad zeggen, op NOD negatief en dan nu dit, dan moet het haast wel zo zijn. Mijn vriend gaat morgenvroeg meteen naar de Kruivat voor een Clearblue met wekenindicator. Kan het haast niet geloven🙈

5 jaar geleden

Ik heb echt geen idee😅 is je cyclus wel regelmatig? Dat kan natuurlijk ook verklaren dat de innesteling toch later zou zijn dan je dacht ofzo. Wat naar van de miskraam... dit zou wel heel mooi zijn dan! En de kwaaltjes kunnen sowieso heel verschillend zijn per zwangerschap. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb bijna nergens last van. Alleen pijnlijke borsten. Bij mn dochtertje was ik nu ook al misselijk enzo. Ben heel benieuwd wat de clearblue zegt! Laat je het even weten?🤗

5 jaar geleden

Wat spannend, maar dit is zeker weten een positieve zwangerschapstest! Je bent gewoon echt zwanger!

5 jaar geleden

Dit is een ovulatie test toch? Heb ik hier namelijk ook nog liggen, van t kruidvat. Lijkt precies hetzelfde..

5 jaar geleden

Reactie op Nikkie Mbata

Ik heb echt geen idee😅 is je cyclus wel regelmatig? Dat kan natuurlijk ook ...
Voor mijn miskraam had ik altijd een cyclus van 28 dagen. Na mijn miskraam in Januari is elke maand 26 dagen geweest. Vorige week woensdag, toen ik dacht dat ik ongesteld werd, was het dag 30 en dag ik een super negatieve test. Jij gefeliciteerd! En fijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt😁 Ik laat het zometeen weten, mijn vriend is nu op pad🤗

5 jaar geleden

Reactie op RoxannaFabienna

Dit is een ovulatie test toch? Heb ik hier namelijk ook nog liggen, van t k ...
Nee dit is de zwangerschapstest van Telano😁

5 jaar geleden

Reactie op Fleurhaha

Wat spannend, maar dit is zeker weten een positieve zwangerschapstest! Je b ...
Ja dit is even anders dan we verwacht hadden. Heel leuk.... maar ook heel spannend en onverwachts😂

5 jaar geleden

Leuk, zulke verhalen. Geweldig, en natuurlijk gefeliciteerd! Hartstikke zwanger.🥰

5 jaar geleden

Dit zijn mijn testen. De bovenste 2 van gisteravond, en de onderste 2 van nu. Mijn eisprong was 13 april, dus nu 25 dpo. Hoort de Clearblue dan geen 3+ aan te geven? En de andere test echt te knallen? Wat een onzekerheid...

5 jaar geleden

Reactie op Bloom ♡

Dit zijn mijn testen. De bovenste 2 van gisteravond, en de onderste 2 van n ...
Duidelijker dan dit zou niet kunnen!! Als eerste gefeliciteerd! En zou het niet zo kunnen zijn dat je eisprong later is geweest? Had je je eisprong gevonden met testen?

5 jaar geleden

Reactie op anoniem23

Duidelijker dan dit zou niet kunnen!! Als eerste gefeliciteerd! En zou het ...
Dank je wel! Ja ik had mijn eisprong gevonden met de Clearblue ovulatietest. Op 11 & 12 april een smiley en de dag ervoor en erna een leeg rondje. Dus ik verwacht dat ik de 13e mijn eisprong had. Wellicht een late innesteling? Weet niet of dat kan? De vorige keer had ik op 5 weken exact een Clearblue met 3+. Ik zou nu 5+5 zijn en een test met 2-3 weken. Dit werd een missed abortion. Hoop niet dat het aflopende testen zijn.... Er zit helaas niks anders op dan wachten🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Bloom ♡

Dit zijn mijn testen. De bovenste 2 van gisteravond, en de onderste 2 van n ...
Jaaa gefeliciteerd! De clearblue geeft volgens mij een week minder aan. Je rekent vanaf je laatste menstruatie, maar dan ben je natuurlijk nog niet zwanger. De clearblue telt volgens mij vanaf de innesteling ofzo. Ik snap je onzekerheid na een miskraam. Ik heb 4 jaar geleden ook een miskraam gehad, heb nu een dochter van 2 en zelfs nu ben ik nog onzeker. Als je je aanmeld bij een verloskundige, mag je na een miskraam vaak met 6 weken al komen ipv met 8 weken. Dan zou je nu ook niet zo lang hoeven te wachten op een echo en heb je sneller zekerheid. Spannend allemaal, maar probeer er van te genieten zou ik zeggen🤗

5 jaar geleden

Gefeliciteerd meid!! Xx

5 jaar geleden

Reactie op RoxannaFabienna

Gefeliciteerd meid!! Xx
Dank je wel🤗

5 jaar geleden

Reactie op Nikkie Mbata

Jaaa gefeliciteerd! De clearblue geeft volgens mij een week minder aan. Je ...
Dank je wel, maandag maar eens de verloskundige bellen!🤗