32 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er eentje. Nog van onze eerste zoon. De warmste slaapzak die we hebben. Onze oudste is vrij lang dus toen hij net 2 was kon hij hem niet meer aan. We gebruiken hem nu bij onze tweede zoon. Ze mogen ook in de droger. Ook erg fijn als ze wel doorlekken/ spugen ect.

3 jaar geleden

Wij hebben hier de 4 seizoenen en wat een heerlijk ding. Nu alleen de binnenslaapzak met romper en pyjama en straks kan dan nog de extra er weer bij.

3 jaar geleden

Ik heb ook de 4 seizoenen en ik vind hem geweldig en is lekker warm voor me zoontje😊

3 jaar geleden

Helemaal fan van. Nu draagt ze een romper korte mouwen, dunne zipster en de binnenslaapzak van de 4-seizoenen. Slaapt ze heerlijk mee. En ze voelt dan voor ons als een klein beertje aan ::)) Wel is het, voor ons smal meisje, nog wat groot. Maar kan omgeplooid worden en aan voetjes verkleind.

3 jaar geleden

Wij hebben de puckababy 4 seizoenen en ontzettend blij mee!! Onze dochter is 9 maanden maar is een heel klein meisje ( maatje 68 ) er zit een buikband bij die je over de slaapzak kan doen zodat dit goed blijft zitten. Ze ligt nu in de binnenzak met romper en pyama en straks in de winter doen we de buitenzak er ook nog om heen.

3 jaar geleden

Wij hebben er ook twee, hele fijne slaapzakken. Mijn zoontje is nu 2,5 en past er nog net in.

3 jaar geleden

Ik was gek op de puckababy slaap zak. Toen onze dochter echt nog maar een maand of wat oud was hadden we die eerste met zwachtel klitterbandje om t buikje echt geweldig. Ze vond het heeerlijk om in te slapen. En omdat haar armpjes wel konden bewegen maar er toch onder zaten kon ze haar gezichtje ook niet constand open krabben. Ik vind ze alleen wel erg duur. Maar je kunt m daarna altijd voor een volgende gebruiken of verkopen

3 jaar geleden

Hier ook fan van puckababy! Vanaf de geboorte de piep gehad, daarna de mini en nu 4 seizoenen. Ons zoontje is een koukleum, maar deze slaapzak is perfect (en nieuwe effen kleuren vind ik ook heel mooi, oog wil ook wat voor dat geld 😉) Doe ze ook in de droger en blijven mooi! Het is een investering, maar als je het over de jaren uitspreidt ipv elk seizoen nieuwe grotere slaapzak valt het best mee :)

3 jaar geleden

Ik heb 'm ook voor mijn zoontje. Hij draagt wel al de binnen en buitenslaapzak. ( is echt een kou kleum ). Het is echt een goede investering. 😊

3 jaar geleden

Vinden jullie die rits aan de binnenkant van de puckababy niet eng? Ik heb naar deze slaapzak gekeken (nu gebruiken wij hema slaapzakken), en mijn zoontje zet zich vaak af in de slaapzak net tegen waar de rits zit. Doen jullie baby's zichzelf geen pijn met de puckababy rits?

3 jaar geleden

Realiseer je wel dat het mooie marketing is dat hij tot 2.5 jaar te gebruiken is. De Puckababy is net zo lang als de hema 86-104 slaapzak en gaat dus net zo lang mee. Misschien helpt dat nog mee in je overweging, ik blijf daarom bij mijn Hema slaapzak.

3 jaar geleden

Wij hebben die van Hema en de puckababy 4 seizoenen en moet zeggen dat de puckababy toch merkelijk mooier blijft van kwaliteit bij ons :) Ons zoontje is van 19/01/22 en het was dit weekend 15graden op zijn kamertje .. We hebben hem niet gehoord dat hij kou had :)

3 jaar geleden

Oh ja, wij hebben ook eentje van Jolein gehad (vond ik bagger kwaliteit) en nu eentje van Little ditch voor in de crèche.. en ook die vind ik merkbaar minder van kwaliteit.. Bij ons is het: 1. Puckababy 2. Hema

3 jaar geleden

Ik heb het gekocht maar was niet zo enthousiast. Ik vond het ook vrij chemisch ruiken. Hadden jullie dat ook? Ik heb m toch retour gedaan (via de site betaal je wel retourkosten). Nu eentje van de hema gekocht.

3 jaar geleden

Hier vinden we hem totaal niet fijn. De diktes zijn het net niet je hebt of best dun en dan meteen dik en op elkaar helemaal dik. De armen zijn nog zo lang en als je die dubbel doet is het net een Michelin poppetje. Hier slaapzakken van lodger die zijn ook wat smaller en zitten veel mooier bij ons meisje

3 jaar geleden

Ik heb ‘m sinds kort, 2e hands een nette overgekocht dus goed betaalbaar en sowieso goedkoper als dat ik steeds nieuwe slaapzakken kocht😅 Hij is nog wel erg ruim voor mijn zoontje van 10 maanden, maar de flap kun je met knoopjes inkorten dus dat is perfect, ik heb bij z’n hals een klein steekje gemaakt waardoor die iets smaller is. Anders paste zijn hoofd erdoorheen, dat vindt ik eng. Kan ook makkelijk steekje loshalen voor als hij groter is. Hij slaapt heerlijk in de herfst zak nu. Wel mouwen nog omgeslagen

3 jaar geleden

Hier ook echt fan van de puckababy: qua tog kan je fijn kiezen wat je aan doet & ze blijven erg mooi. Ons meisje is fijn en klein, maar door het omslaan zit hij prima.

3 jaar geleden

Ik ben er tevreden over! Maar moet zeggen dat ik ook blij ben met de 3TOG slaapzak van Prenatal. Die kostte 25 euro. Daar kun je dat minder mee variëren natuurlijk, maar wel een fijne, betaalbare slaapzak

3 jaar geleden

Nog iets om over na te denken; de Puckababy is max. 2.5 tog dus kouder dan wat je nu hebt, daarbij is de binnenzak synthetisch, dus minder ademend dan de katoenen Hema varianten. Ook miste ik de optie om er een 1 tog dikte van te maken. Ik twijfelde destijds om de Puckababy aan te schaffen maar uiteindelijk zag ik teveel minpunten voor dat geld. Overigens, met 3 maten Hema slaapzakken zit ik van geboorte tot 2,5 jaar goed, voor minder geld. Dus de hype om deze slaapzak snap ik eerlijk gezegd niet zo goed 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik vind de puckababy minder fijn, de versie eerder wel, maar deze niet. Geef hier de voorkeur aan de prénatal slaapzak.