19 Reacties

één jaar geleden

Precies zelfde korte mouw romper met Takkie pyjama hahaha , maar geen slaapzak gewoon lekker zonder onder der dekbedje

één jaar geleden

Reactie op Momoflina

Precies zelfde korte mouw romper met Takkie pyjama hahaha , maar geen slaap ...
Haha toevallig! Is dat een dik dekbedje? Of meer laken?

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Haha toevallig! Is dat een dik dekbedje? Of meer laken?
Nee gewoon beetje normaal dekbedje , zal ff foto zoeken

één jaar geleden

Kan ff geen andere vinden dus maar van de camera gepakt nu haha je ziet der slapen. Als het straks echt kouder kouder word van de winter krijgt ze wel Een slaapzak aan

één jaar geleden

Reactie op Momoflina

Kan ff geen andere vinden dus maar van de camera gepakt nu haha je ziet der ...
Ohja ze ligt er ook niet helemaal onder. Hoe warm is het op haar kamertje? Ik vind het zo lastig met de temperatuur veranderingen…

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Ohja ze ligt er ook niet helemaal onder. Hoe warm is het op haar kamertje? ...
Oei durf ik nu niet te zeggen, ik slaap ook bij haar ( woon bij me moeder) dus wel goed te doen en heb een rolluik dus houd de kou goed buiten dat scheelt erg

één jaar geleden

22°C: Korte mouw romper Pyjamabloesje lange mouw Slaapzak 0.5 tog

één jaar geleden

Slaapkamer is zo'n 21 a 22 graden en ze heeft alleen onderbroek aan en slaapzak met mouw 0.5 tog

één jaar geleden

Reactie op Mamsel

22°C: Korte mouw romper Pyjamabloesje lange mouw Slaapzak 0.5 tog
Slaapzak met of zonder mouw? Of is het de puckababy slaapzak?

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Slaapzak met of zonder mouw? Of is het de puckababy slaapzak?
Zonder mouw 😊

één jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Slaapkamer is zo'n 21 a 22 graden en ze heeft alleen onderbroek aan en slaa ...
Wauw, meen je!? Warmbloedig?

één jaar geleden

Al de hele zomer in de lentezak dus altijd met mouwtjes eraan. Ben nu alleen steeds aan het twijfelen zomerpyjama of lange pyjama van Feetje

één jaar geleden

Korte mouw romper, dunne pyjama en dunne slaapzak zonder mouwen. Denk ook rond de 21/22 graden in de kamer

één jaar geleden

Hier nu korte mouw romper, lange mouw pyjama en dunne slaapzak zonder mouwen erover ☺️ 21 Graden op de slaapkamer nu

één jaar geleden

Hier 21/22 graden en hij draagt een mouwloze romper en een slaapzak met mouwen 0,5 tog

één jaar geleden

ik heb vannacht voor het eerst de herfst slaapzak gepakt van puckababy. romper met lange mouw + pyjama. Maar de kamertemp zakt soms tot 18graden en hij heeft t best snel koud. Ik wil heel graag langzaam de overstap maken naar een deken maar hij slaapt altijd heel erg wild ( door het hele bedje heen ). dus durf eigelijk nog niet 😅

één jaar geleden

Hier ook een 2.0 slaapzak en lange mouw/broek pyjama met romper eronder. Anders wordt die na een paar uur wakker omdat hij het koud heeft 😅. De nachten worden toch ook wel snel kouder.

één jaar geleden

Hoe koud wordt het bij jullie dan? En slapen jullie allemaal met open ramen? Hier dicht en roosters open waardoor temperatuur stabiel 21 graden blijft. Een herfst of winterslaapzak gaat me dan nog wel een stap te ver 😅 Vanavond bij 22 graden in de romper + zomer pyjama (dus kort) in de puckababy lentezak gelegd dus met mouwen.

één jaar geleden

Hier is het nu ook 21 graden op zijn kamer. Hij ligt hier nu in romper korte mouw, met lange mouw pyjama, en de zomer zak van Puckababy zonder mouwen