Hoe liggen jullie kindjes erbij in de nacht met 21 graden? Hier romper korte mouw, lange mouw (Takkie) pyjama van de Hema en de zomerzak van Puckababy, dus zonder mouw (0,25 TOG dan). In de lentezak (dus mouwtjes eraan) met zomerpyjama eronder voelde hij steeds koud aan dus iets warmer gaan kleden. Maar misschien weer te warm? 🤷🏼♀️
Kan ff geen andere vinden dus maar van de camera gepakt nu haha je ziet der slapen. Als het straks echt kouder kouder word van de winter krijgt ze wel
Een slaapzak aan
Ohja ze ligt er ook niet helemaal onder. Hoe warm is het op haar kamertje? ...
Oei durf ik nu niet te zeggen, ik slaap ook bij haar ( woon bij me moeder) dus wel goed te doen en heb een rolluik dus houd de kou goed buiten dat scheelt erg
ik heb vannacht voor het eerst de herfst slaapzak gepakt van puckababy. romper met lange mouw + pyjama. Maar de kamertemp zakt soms tot 18graden en hij heeft t best snel koud.
Ik wil heel graag langzaam de overstap maken naar een deken maar hij slaapt altijd heel erg wild ( door het hele bedje heen ). dus durf eigelijk nog niet 😅
Hier ook een 2.0 slaapzak en lange mouw/broek pyjama met romper eronder. Anders wordt die na een paar uur wakker omdat hij het koud heeft 😅. De nachten worden toch ook wel snel kouder.
Hoe koud wordt het bij jullie dan? En slapen jullie allemaal met open ramen? Hier dicht en roosters open waardoor temperatuur stabiel 21 graden blijft. Een herfst of winterslaapzak gaat me dan nog wel een stap te ver 😅 Vanavond bij 22 graden in de romper + zomer pyjama (dus kort) in de puckababy lentezak gelegd dus met mouwen.