15 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg ook even mee

3 jaar geleden

Ik maak 200ml water warm en dan de voeding daar doe ik 3 eetlepels pap bij. Ik doe wel de poeder en de pap in een bakje van de voedings toren en dan roer ik het met een vork

3 jaar geleden

Ik maak eerst een normale fles. Die giet ik in een kommetje en dan op gevoel de pap toevoegen tot dat je de juiste dikte hebt. Als mijn ventje die dag moeite heeft met zijn stoelgang dan maak ik hem iets dunner. En anders maak ik hem gewoon normaal.

3 jaar geleden

180+6 melk en 6 scheppen pap in de fles

3 jaar geleden

150cc 4 scheppen melk 3 scheppen pap

3 jaar geleden

180+6 melk maken. Daarna 3 eetlepels olvarit lichte granen erdoor. Hij is 10 maanden.

3 jaar geleden

200ml volle melk warm maken, paar eetlepels Brinta er door en dan roeren tot dik genoeg maar nog wel drinkbaar is.

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

180+6 melk en 6 scheppen pap in de fles
Welke speen of welke fles gebruik je dit ?

3 jaar geleden

210 melk 7 scheppen nutrilon en 15 gram pap erdoorheen , weeg het van tevoren af. Gebruik de papspeen van avent

3 jaar geleden

Ben ik dan de enige die het met lepe geeft?? het is ongeveer even dik als appelmoes

3 jaar geleden

Reactie op Bbbbbbbeeeee

Ben ik dan de enige die het met lepe geeft?? het is ongeveer even dik als a ...
Mijn kind wilt het niet met lepel anders had ik het wel gedaan

3 jaar geleden

Reactie op Bbbbbbbeeeee

Nee hoor! Hier al vanaf 4 maanden pap met een lepel gegeven

3 jaar geleden

Hier een fles van 210cc met 7 schepjes melk en 3 schepjes Olvarit granen. Roeren met een vork en ik geef het met speen maat 4 van Dr. Brown.

3 jaar geleden

Reactie op Bbbbbbbeeeee

Nee hoor haha, hier wisselend met lepel of uit fles.

3 jaar geleden

210+7 schepjes kunstvoeding (1) en 4 schepjes (ook zo'n kunstvoeding schepje) rijstebloem. Dr Brown fles en speen nr 4.