45 Reacties

één jaar geleden

Hoe gaat het inmiddels? Mijn dochter van bijna 11 maanden krijgt nog 4 flessen. Iemand tips om dit af te bouwen? Ze drinkt ze leeg en lijkt ze ook echt nog graag te willen. 07:30 fles 180+6 + crackertje 11:30 fles 180+6 13:00 2 boterhammen 15:30 fles 90+3 17:30 avondeten 18:45 180+6 op haar kamertje en slapen

één jaar geleden

Reactie op Meandu2452

Hoe gaat het inmiddels? Mijn dochter van bijna 11 maanden krijgt nog 4 fle ...
Misschien een groter ontbijt aanbieden? En geef je ook fruit? Die zie ik hier niet terug dus wellicht dat je fruit met water kan aanbieden Overigens eet mijn zoontje best veel maar krijgt ook geregeld toch nog 4 flessen ipv 3. Wel kleinere flesjes maar wel nog regelmatig dus :)

één jaar geleden

Reactie op Meandu2452

Hoe gaat het inmiddels? Mijn dochter van bijna 11 maanden krijgt nog 4 fle ...
Ik zou wat meer vast eten geven nog! Hier krijgt hij naast wat jij geeft na zijn eerste dutje nog fruit (200g) en na zijn tweede dutje nog iets van yoghurt/cracotte/soepstengel. En dan in totaal nog 3 flesjes, middag flesje aan het afbouwem.

één jaar geleden

Reactie op xCriista

Misschien een groter ontbijt aanbieden? En geef je ook fruit? Die zie ik hi ...
Oh ja idd elke dag ook fruit. Vergeten te vermelden. Vanmorgen om 11:30 een banaan. Maar daarna was ze jengelig tot ze om 12:00 de fles bad gehad. Hoe laat geef jij de flessen dan?