10 Reacties
4 jaar geleden
Wij laten ons dochtertje ook echt maar max 2 uur in de maxicosi zitten, moet wel zeggen dat we ook nog niet zo ver weg zijn geweest maar wij nemen ook altijde de bak mee. Ik haal haar er wel altijd uit als we thuis zijn ook al slaapt ze, 9 vd 10 keer valt ze gewoon weer in slaap als ze eruit is
4 jaar geleden
Ik haal m'n dochtertje eruit, is wel even zielig als ze lekker slaapt, maar is beter voor de rug enzo...
4 jaar geleden
Ik lees inderdaad ook 2 uur Max. Wij laten haar hier altijd in zitten soms zit ze er veel langer dan 2 uur in. Ze slaapt dan wel super goed. Mijn partner heeft vroeger ook heel veel in de maxicosi gezeten en heeft nergens last van. Ik maak me niet zo snel al te druk maar dat is per persoon wisselend.
4 jaar geleden
Wij halen onze kleine meid er ook uit van zodra we thuis zijn.
Wij proberen er ook wel rekening mee te houden.
Is het langer dan 2u, zorgen we ervoor dat er eens uit geweest is. Eten geven ofzo.
Want idd, die 2 uurtjes zijn rap gepasseerd. Al is het maar gewoon eens op controle gaan bij de dokter.
4 jaar geleden
Wij halen ons zoontje er ook gewoon uit als wij thuis komen of waar we ook heen moeten.
4 jaar geleden
Wij laten ons zoontje er in liggen. Maar dat kan in die wij hebben zonder problemen. Wij hebben er 1 van Cybex die je uit kunt klappen ik lig stand. Dit kan en mag overigens alleen als je de Maxi cosi op het onderstel van je kinderwagen hebt staan of bijv. op de grond. Bij gebruik in de auto mag dit nooit!!
4 jaar geleden
Toevallig van de week bij kinderarts geweest. Zij zei, laat hem lekker liggen als hij slaapt.
4 jaar geleden
Mijn zoontje slaapt niet uit zichzelf overdag.
Kleine hazen slaapjes van 5 min 1 a 2x per dag in de armen.
Wegleggen wil hij ook niet mits je hem bezig houd in de box.
Anders krijst hij de hele buurt bij elkaar.
Die ene keer dat dit gebeurt dat hij in de maxi cosi slaapt.
Duim ik hier dat hij nog heel lang slapen zal.
Eruit halen is geen optie zodra ik hem aanraak is hij wakker en vertikt hij het verder te slapen.
Praktijk is dat het hooguit nog 15 min duurt binnen tot hij uit zichzelf wakker word.
Dus ik laat hem liggen.