13 Reacties

4 jaar geleden

Nu 2 dagen later heeft die van mij er geen last meer van

4 jaar geleden

Bij mij duurde t 3 dagen

4 jaar geleden

De 2e dag was het bij ons beter!

4 jaar geleden

Gisteren gehad en ze was gisteren een beetje huilerig en vandaag is er al niks meer van te merken.🤞🏽

4 jaar geleden

Hier kreeg hij sochtends de prikjes. Hij had alleen in de middag pijn en savonds een beetje verhoging. De dag erna was het weer goed

4 jaar geleden

Reactie op Fleup

Hier kreeg hij sochtends de prikjes. Hij had alleen in de middag pijn en sa ...
Maar ik was er wel erg huiverig voor, dus het viel me mee. Maar wat vervelend dat hij er nog last van heeft! Kan het niet zijn dat hij ook iets anders onder de leden heeft?

4 jaar geleden

Ons zoontje lijkt vandaag (maandag vaccinaties gehad) nog steeds niet helemaal zichzelf. Nog steeds heel veel slapen overdag en huilen… maandag zetpil gegeven toen die Smiddags ontroostbaar begon te huilen (beentjes waren ook rood). We weten vandaag alleen niet zo goed wat er aan de hand is of waar die dan nog last van heeft 😓..

4 jaar geleden

Mij werd door de arts verteld dat het tot 48 te maken heeft met de vaccinatie, daarna zou ze (als ze dan bijvoorbeeld koorts zou hebben) iets anders onder de leden hebben. In de loop van de tweede dag leek ze geen last meer te hebben!

4 jaar geleden

Reactie op babykamer

Ons zoontje lijkt vandaag (maandag vaccinaties gehad) nog steeds niet helem ...
Ze kunnen ook in sprong 3 of 4 zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Shyla_

Ze kunnen ook in sprong 3 of 4 zitten.
Vaak heeft hij een paar goede dagen en dan is er ‘iets’ waardoor die een aantal dagen ontregelt is. Sprong 3 dachten we al gehad te hebben maar misschien toch niet… hij wordt maandag 15 weken. Of hij is heel vroeg met sprong 4 😣

4 jaar geleden

Reactie op babykamer

Vaak heeft hij een paar goede dagen en dan is er ‘iets’ waardoor die een aa ...
Jaaa wij hebben het nu ook niet echt perfect . Ik denk dus ook dat sprong 3 nog niet helemaal voorbij is of vroeg met sprong 4. Het kan ook zijn dat het een overgang is. Dat wat je zegt over dat er paar goede dagen zijn en dan weer ontregelt, dat herken ik dus heeeeel goed.

4 jaar geleden

Reactie op Shyla_

Jaaa wij hebben het nu ook niet echt perfect . Ik denk dus ook dat sprong 3 ...
Na heel lang twijfelen toch weer een zetpilletje gegeven omdat we het idee hadden dat die zich echt niet lekker voelde (geen koorts) en uurtje later is het huilen gestopt/weer lachen. Kan een baby 2 dagen na vaccinatie nog pijn hebben aan de beentjes misschien?

4 jaar geleden

Hier ook een baby met nog een dikke bult op zn ene beentje twee dagen na vaccinatie.. lijkt 'm nog zeer te doen. Verder is hij niet echt koortsig (geweest) op de eerste dag na... maar hij slaapt idd wel onrustig steeds