20 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de hoeslaken van de wieg erom heen zitten omdat onze matras wat grote is dan de meeste wagens dus

4 jaar geleden

Ik heb er wel een hoeslaken voor de wieg omheen zitten en zit perfect

4 jaar geleden

Ik heb een grote hydrofiele luier gebruikt.

4 jaar geleden

Ik heb ovale hoeslakens besteld via zoombee. Die passen voor de wieg en kinderwagen

4 jaar geleden

Ik heb een hoeslaken voor de wieg (beetje er onder gevouwen) en waar het hoofdje komt een hydrofiele luier. Maar ik doe de eerste periode mijn warme voetenzak ook in de bak ipv een dekentje.

4 jaar geleden

Roisin maakt speciaal hoeslakentjes voor de kinderwagen in allerlei printjes. En anders gewoon van joolz een simpele kopen

4 jaar geleden

Ik heb hoeslakens voor de wieg besteld bij IKEA. En gebruik deze in de kinderwagen. Is iets groter, maar ik vind het minimaal.

4 jaar geleden

Wij hadden een hoeslaken gekocht bij baby dump 40x80 veel te groot. Toen naar de Hema 2 in 1 verpakking voor de wieg 40x80 en dit zit perfect.

4 jaar geleden

Ik gebruik de aankleedkussen hoezen daarvoor. Past redelijk en anders vouw ik straks er om heen aan de achterkant. En anders het aankleedkussen hoes keertje warm in de droger, wordt die ook iets kleiner van

4 jaar geleden

Ik heb ook Aankleedkussen hoes eromheen.. dat gaat tenminste lekker straks eromheen zitten

4 jaar geleden

In de kinderwagen heb ik altijd een grote hydrofiel gebruikt. Past altijd

4 jaar geleden

Wij hebben een easywalker harvey. En daar de bijpassende hoeslaken gekocht..

4 jaar geleden

Wiegmolton en wieghoeslaken past bij onze kinderwagen goed. Ietsje groot, maar ik ‘duw’ het gewoon strak onder het matrasje en dan zit het prima!

4 jaar geleden

Op de site baloons.nl kan je hoeslakens op de maat van je kinderwagen bestellen in verschillende stofjes. Erg fijn bedrijf, wel iets prijziger.

4 jaar geleden

Joolz heeft hoeslakens passend bij hun eigen serie maar kan ook vast in andere wagens gebruikt worden

4 jaar geleden

Ik heb een kinderwagen van Easywalker en daarbij de bijbehorende hoeslaken besteld

4 jaar geleden

Ik ben van plan om een hydrofiele doek te gebruiken

4 jaar geleden

De hoeslakens voor een wieg of aankleedkussen passen bij mij gewoon in de wagen, beetje trekken soms haha. Ik heb een Joolz!

4 jaar geleden

Vaak zijn die hoezen veel leuker 🤣👍🏻 (dit is mijn oudste trouwens)

4 jaar geleden

Reactie op AnoukVerheij

Vaak zijn die hoezen veel leuker 🤣👍🏻 (dit is mijn oudste trouwens)
Hahah wat leuk! Leuke kleurtjes ook