93 Reacties

5 jaar geleden

Ik zit nu op 5DPO. Duimen voor een positieve test.馃 het liefst test ik nu al haha

5 jaar geleden

Hoi hoi, Ik heb op 12 april iui 3 gehad, gisteren was de test al heel licht, vanmorgen deze test. Ik zit nu pas op 10 dagen na iui, mega pril dus nog.... 馃崁

5 jaar geleden

Reactie op Bb2122

Hoi hoi, Ik heb op 12 april iui 3 gehad, gisteren was de test al heel licht ...
Oeh spannend! Ik heb 13 april m'n 3de IUI gehad. Ik heb alleen nog niet getest. Ik durf nog niet aangezien ik bang ben om weer teleurgesteld te worden.

5 jaar geleden

Reactie op Elaisadmr

Oeh spannend! Ik heb 13 april m'n 3de IUI gehad. Ik heb alleen nog niet get ...
Echt super spannend ja! Wow bijna gelijk. Heb je kwaaltjes of symptomen?

5 jaar geleden

Reactie op Bb2122

Echt super spannend ja! Wow bijna gelijk. Heb je kwaaltjes of symptomen?
Jaa, ik had bij de echo 6 eitjes waarvan er 2 volgroeid waren, en dat merk ik wel dat m'n lichaam extra harder moet werken. Heel erg moe, heeeele pijnlijke borsten wat ik nog nooit eerder heb gehad, en vooral een opgeblazen buik. Heb jij al last van kwaaltjes?

5 jaar geleden

Reactie op Elaisadmr

Jaa, ik had bij de echo 6 eitjes waarvan er 2 volgroeid waren, en dat merk ...
Oehhh spannend, wanneer ga je testen? Ik voel mij al een paar dagen anders, roze afscheiding gehad op dag 8, en nu ook al misselijk e.d.

5 jaar geleden

Reactie op Bb2122

Oehhh spannend, wanneer ga je testen? Ik voel mij al een paar dagen anders, ...
Dat is mooi vroeg! Ik wil morgenvroeg toch een kansje wagen, maar volgens mij heb ik nog geen innestelling gehad.

5 jaar geleden

Ik op 11 dpo positief getest, 5 dagen voor mn nod. Ik zit nu op 3 dagen voor m'n nod. Vind het zo spannend en hoop zo dat het blijft plakken... herkennen jullie de angst??

5 jaar geleden

Reactie op Elaisadmr

Dat is mooi vroeg! Ik wil morgenvroeg toch een kansje wagen, maar volgens m ...
Ja vroeg h猫... Wellicht heb je het niet gemerkt:)

5 jaar geleden

Reactie op DG28

Ik op 11 dpo positief getest, 5 dagen voor mn nod. Ik zit nu op 3 dagen voo ...
Jaaaa heel herkenbaar, spannend!!

5 jaar geleden

Reactie op DG28

Ik op 11 dpo positief getest, 5 dagen voor mn nod. Ik zit nu op 3 dagen voo ...
Spannend! Nog een paar daagjes. Ik heb precies dezelfde angst! Bij mij is het al 4x mis gegaan. Dit x was m'n slijmvlies heel goed, en ik slik extra medicijnen voor mijn progesteron. Dus ik hoop dat het blijft zitten!

5 jaar geleden

Reactie op Bb2122

Ja vroeg h猫... Wellicht heb je het niet gemerkt:)
Ik ga het morgen proberen. We gaan het zien of er al een extra streepje zichtbaar is!

5 jaar geleden

Reactie op Elaisadmr

Spannend! Nog een paar daagjes. Ik heb precies dezelfde angst! Bij mij is h ...
Dat is pech!! Hoop zo voor je dat het deze keer wel blijft zitten 馃馃徏

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar hoor zit in delfde schuitje vanaf 10dpo getest toen tuurstreepje imiddels een cb gedaan gister 1-2weken zwanger stond er op. Vandaag 1dag voor nod. En zoooo spannend

5 jaar geleden

Hoi meiden, Vanochtend positief getest op 9/10 dpo 馃槏 Eerste kans na een missed abortion met een lange nasleep van 3 maanden en operatieve ingreep. Ik vind het z贸 enorm spannend! Hoop ontzettend dat de testen gaan oplopen en het een gezonde zwangerschap wordt. Veel succes allemaal 馃崁

5 jaar geleden

Bovenste 10 dpo (gisteren) en de onderste 11 dpo (vanmorgen) Ik wil pas op mn nod (zondag) een cb test doen, gewoon omdat ik het zo mooi vind om te lezen 鈾ワ笍

5 jaar geleden

Op 18 april was ik 10 dpo. Naar mijn idee een hele mooie oploop gehad. Gisteren was mijn NOD en gelukkig echt niet ongesteld geworden, yay! Vandaag een clear blue gedaan en die gaf 2-3 weken aan! Ben als het goed is uitgerekend op de grens van eind dec/begin jan 馃寛馃挍

5 jaar geleden

Ik had mezelf net nog beloofd om het niet te doen tot mn NOD.... maar ach .. de bevestiging is heerlijk 馃グ Zal ik me al aanmelden bij de verloskundige?

5 jaar geleden

Reactie op Anne0308

Op 18 april was ik 10 dpo. Naar mijn idee een hele mooie oploop gehad. Gist ...
Gefeliciteerd, we zitten op precies de zelfde dagen馃き mooie oploop van je testen鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op HoneyPooh

Ik had mezelf net nog beloofd om het niet te doen tot mn NOD.... maar ach . ...
Ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar m'n verloskundige en kreeg die middag nog een telefoontje! Gewoon contacten zou ik zeggen 馃槉