12 Reacties
2 jaar geleden
Wij gingen gewoon daar fruit en groente potjes kopen. En dat ging goed ..
2 jaar geleden
Wij zijn nu op Rhodos. Fruit kopen we hier en daar maak ik ‘s ochtend een vers fruit hapje van. Heb wel wat knijpfruitjes meegenomen uit NL.
Tussendoortjes heb ik meegenomen (pakje cracottes, maisvingers en van die mini rijstewafeltjes).
Voor het avondeten heb ik van die zakjes gekocht van Ella’s kitchen. Heel makkelijk op te warmen in heet water. Potjes kan natuurlijk ook. Ik heb het voor de zekerheid maar meegenomen want wist niet wat ze hier zouden hebben.
Geef nog BV dus dat heb ik altijd bij me ;-)
2 jaar geleden
Wij hadden met onze vakantie naar Rhodos potjes groentepap mee. Ik had een rasp en fruitpers mee, zodat ik de fruitpap wel vers kon maken, met fruitjes uit het buffet. Maar het hotel was zo baby- en kindvriendelijk dat het elke ochtend verse fruitpap aanbood! Ik had een thermisch potje mee waar ik het in bewaarde tot we het uiteindelijk gaven. Top!
2 jaar geleden
Wij zijn net terug uit Turkije voor 10 dagen en hadden potjes meegenomen. Nou had het hotel een hele kinderhoek en hadden ze zelf potjes staan maar ook groente zonder zout etc dus had uiteindelijk niet gehoeven. Nou eet mijn kleintje nog niet altijd goed hele stukken en soms nog liever gemalen dus vond de potjes toch handig. Hebben af en toe gewoon een extra stukje gegeven van het buffet hihi
2 jaar geleden
Reactie op S_2021
Oh wij gaan overmorgen naar Rhodos, heb je toevallig al gekeken of ze daar ...
Ja ik heb gekeken… valt erg tegen. Ik zou eten van thuis meenemen. Fruit is er wel genoeg hoor!
2 jaar geleden
Zijn net terug van vakantie. Ik heb alleen voor de heen reis potje mee genomen. Fruit vers en zelf avond eten gemaakt daar. Nu hadden we wel een keuken daar, zou natuurlijk anders zijn in een hotel. Dan kan je vragen of ze wat groenten/ aardappelen/ pasta willen maken wat je kind kan eten. Doen ze in mijn ervaring echt niet moeilijk over. Bij sommige hotels staat baby eten zelfs op het menu 😅