42 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind het ook lastig! Ben nu 10w, en ben bijna 1 kg aangekomen. Dus dat komt wel redelijk overeen met een halve kilo op 7w. Ik had iets gelezen van een halve kilo per maand voor de eerste 3/4 maanden van de zwangerschap. En daarna 1-2k kilo per maand. Ik weet zo niet meer waar, dus pin me er niet op vast :p

5 jaar geleden

Nou ik ben morgen 9 weken en al meer dan een kilo aangekomen 😂. Ga me er geen zorgen om maken, ik eet ook veel dus zal er wel bij horen 🤷🏼‍♀️ Liever aankomen dan dat ik nu afval

5 jaar geleden

600 gram in 6 weken

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 5+6 en kwam er vanmorgen achter dat ik 0.6kg was afgevallen, dat had ik ook niet verwacht 😂

5 jaar geleden

Ik weet wel dat het des de moeilijker het is om na de bevalling het er weer af te krijgen. Zeker als je al wat ouder bent in mijn geval 🙈😆

5 jaar geleden

Vanwege schommelingen in hormonen verandert er veel in zowel je stofwisseling, maar ook qua vocht vasthouden. Je lichaam regelt het zelf. Niet te zwaar tillen aan het gewicht op de weegschaal

5 jaar geleden

Ik ben 7+4 weken en ben 1.5 kg aangekomen.. schrok daar ook wel van

5 jaar geleden

Toen ik 5w6d was, was ik al 5 kg bijgekomen 🙈 gynaecoloog zegt dat dat kan omdat ik vrij slank ben (woog 50 en ben 1m62, weet nu 55kg)

5 jaar geleden

Tjonge ik ben ook 1.62, maar weeg 15 kg zwaarder 🙈. Maatje F qua borsten en 44 jaar 🙈😆. Was ik nog maar jonger en slanker 😆🤪

5 jaar geleden

Nu 66,7 kg 😵

5 jaar geleden

Vergeet niet dat je ook een liter exstra bloed hebt. Ik maak mij totaal niet druk om kilos. Ik weeg niet en eet waar ik behoefte aan heb. Het lichaam is slim en als ik zin hebt ik chips zal ik wel behoefte hebben aan zout. Als mijn lichaam aangeeft dat ik zin heb ik pasta zal ik wel koolhydraten nodig hebben. Succes allemaal dames en laat je niet gek maken xxx

5 jaar geleden

Al 2 kilo aangekomen hier! (8+6) Schrik hier best van haha. Maar ik heb ook de hele dag honger dus zo vreemd vind ik het niet!

5 jaar geleden

Ik ben al 2,8 kilo aangekomen terwijl ik 8+4 ben. Vind het ook best heftig want zoveel meer eet ik ook weer niet.

5 jaar geleden

Voor mij is het voornamelijk dat ik minder doe door de vermoeidheid. Heb al 1,5 maand niet hard gelopen. In het weekend en doordeweeks loop ik ook minder. Ik combinatie met zin in zoet. Werkt net niet samen :p

5 jaar geleden

Je houdt al snel meer vocht vast hè. Dat is ook gewicht, maar het kan zeker. Je maakt ook al meer bloed aan.

5 jaar geleden

Nu 7+3 en ongeveer 1,5 kg aangekomen. In mijn vorige zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen. Ik denk dat ik er deze keer overheen ga. Mijn startgewicht is nu ook lager. Woog nu 58,5 kg en ben 171cm Bij mijn vorige zwangerschap was mijn start gewicht 63 kg Ze zeggen altijd: als je heel dun bent, is het normaal en gezond voor de baby dat je meer aankomt, dan wanneer je overgewicht hebt.

5 jaar geleden

2e zwangerschap en bij de 1e ook veel te veel mee bezig geweest. 1e en 3e trimester veel te veel gesnoept etc. dus uiteindelijk zat er 20 kilo aan. 3 maanden na bevalling door bewegen en gezond eten 25 eraf. dus dit keer maak ik me niet zo druk. ik kam 1e trimester veel aan toen in 20 weken maar 3 kilo en laatste trimester weer veel

5 jaar geleden

Ik ben ook al 1.5 kg aangekomen en ben 7+3 ! Ik eet ook gewoon meer.. ik blijf wel sporten! probeer wel even weer op te letten haha :)

5 jaar geleden

Reactie op Naleyah1999

Ik ben 7+4 weken en ben 1.5 kg aangekomen.. schrok daar ook wel van
Ik was met 7 weken ook al 1,5 kilo aangekomen, inderdaad even schrikken. Die week daarna misselijk en dus niks aangekomen. Ben benieuwd hoe het gaat straks!