17 Reacties

4 jaar geleden

Dit vind ik een hele goeie! Ik volg het even mee

4 jaar geleden

Heel gek maar Tena Lady zit zo lekker! Geen gezeik met scheef zitten en mega veel bloedverlies en niet op kunnen vangen etc etc. Broekje aan en hopla

4 jaar geleden

Veel 😅 Bij de eerste was mijn kraamverband al op voor de bevalling ivm gebroken vliezen. Ik heb altijd minimaal 4/5 pakken nodig gehad.

4 jaar geleden

Ik kon het daarna af met maandverband en ik raad dan kotex aan , zowel voor overdag als snachts (plasticvrij)

4 jaar geleden

Reactie op Soof1920

Ik kon het daarna af met maandverband en ik raad dan kotex aan , zowel voor ...
En dan wel de maat 'super' natuurlijk;)

4 jaar geleden

Heb deze gebruikt na thuisbevalling van mijn eerste. Overigens eerst degene uit mijn kraampakket gebruikt. Bij Naviva raden ze 4 pakken aan om in huis te hebben. Als ik het me goed herinner moest ik de eerste dag 2 op elkaar. Dus dan raak je er snel door.

4 jaar geleden

Ik zou er zeker nog 2 pakken bij halen😁

4 jaar geleden

Ik volg ook mee

4 jaar geleden

Hier na 2 bevallingen de eerste dagen de kraamverbanden uit het kraampakket gebruikt, daarna de kotex zoals hierboven en toen het nog minder werd de witte variant van de kotex. Hier wel 6 weken bloedverlies gehouden, dus je hebt echt nog wel iets nodig. De kotex was op advies van de kraamverzorgster, hier schijnt minder plastic in te zitten en is daarom beter dan gewoon maandverband. De verbanden uit het pakket waren bij mij nog niet genoeg voor 3 dagen meen ik me te herinneren.

4 jaar geleden

Had 2 van de kraam pakket en 4 zelf nog gekocht. Zo dat uk het in huis had . Eindelijk hoefde ik niks meer bij te kopen

4 jaar geleden

Ik heb twee pakken gekocht, als het niet voldoende is heb je zo bijbesteld ☺️

4 jaar geleden

Ik heb ook alvast twee extra pakken liggen (naast die uit kraampakket), die heb je echt wel nodig. Gaat vooral de eerste dagen heel snel. Daarna fijn om dik maandverband te hebben als je nog veel bloed verliest.

4 jaar geleden

Ik heb er de vorige keer ook geen bijgekocht. Kreeg van de kraamhulp juist de tip om de goedkoopste van de Jan Linders te halen. Merk heet volgens mij Oke. Zit ook geen of weinig plastic in..

4 jaar geleden

Reactie op Mama Schaap

Heb deze gebruikt na thuisbevalling van mijn eerste. Overigens eerst degene ...
Ik heb ook eerst het kraakverband uit het kraampakket gebruikt en daarna overgestapt op de zwarte variant kotex en later op de witte variant. Vind deze erg fijn. Kraamverband kun je bij elke apotheek halen en bij de Prenatal. Volgens mij heeft de Etos het ook.

4 jaar geleden

Ik heb letterlijk luiers voor mij en de baby besteld! Bij de eerste niet gedaan tot aan de dag van vandaag nog steeds spijt van! Wat een ellende die inleggers.

4 jaar geleden

Ik had na m’n 1e bevalling niet eens alles nodig uit het kraampakket. Bloedverlies was na 2 dagen al zoals bij een lichte menstruatie. Ik mocht alleen wel alleen kotex gebruiken van kraamverzorgster. Maar ik kon dus gelijk de witte variant gebruiken. Ik ga daarom niks bijhalen deze keer. Dus het verschilt heel erg per persoon hoeveel je nodig hebt. Dat weet je nu nog niet

4 jaar geleden

Dat verschilt zo ontzettend. Na de eerste had ik over, na de 2e kocht ik bij Bij kopen kan altijd.