26 Reacties

3 jaar geleden

Hier gemiddeld zo'n 5/6 per dag 😋

3 jaar geleden

Standaard 5 en soms meer. Met die warme dagen zijn ze niet altijd vol maar dan wil ik niet dat het gaat broeien dus dan verschoon ik nog steeds dezelfde momenten. Wakker worden - na het 1e slaapje - voor het 2e slaapje, (soms erna weer) - na het 3e slaapje die doet hij niet altijd meer maar dan heeft hij tussen 4 en 5 toch altijd nog wel een schone luier nodig. En voor het slapen savonds weer :)

3 jaar geleden

4 a 5 ongeveer op de dagen dat we thuis zijn. Anders 2 a 3

3 jaar geleden

9/10 per dag

3 jaar geleden

Reactie op Littleduck

9/10 per dag
Wasbare luiers? (Vaker verschonen?)

3 jaar geleden

ik doe het echt standaard elke 2-3uur zit er denk zo in, of ik moet zien dat het echt niet nodig is.

3 jaar geleden

Reactie op Eefje De Peefje

Gewoon woezel en pip luiers van etos

3 jaar geleden

Stuk of 8,9

3 jaar geleden

5 of 6 op een dag.

3 jaar geleden

Denk een stuk of 8 per dag sowieso. Ligt eraan. Met poep natuurlijk altijd. En ze plast ook best veel .

3 jaar geleden

Waarom denk je dat wasbare luiers tot vaker verversen leidt? Wij zelf gebruiken wasbare pampers en doen 5 keer per dag. Moet er wel bij zeggen dat hij graag op zijn potje kakt dus dat scheelt wel een pampertje per dag 😀

3 jaar geleden

7-9 luiers

3 jaar geleden

Reactie op Pumbajilko

Waarom denk je dat wasbare luiers tot vaker verversen leidt? Wij zelf gebru ...
Mijn ervaring is met wasbare luiers dat ik vaker moet verschonen itt niet wasbare luiers. Wasbaar verschoon ik om de 2 a 2,5 uur. Wegwerp kan ik er langer tussen laten. Meer absorptie. Vandaar.

3 jaar geleden

Mijn ervaring is met wasbare luiers dat ik vaker moet verschonen itt niet w ...
Oh dat probleem heb ik niet. Je hebt wel extra boosters die je kan kopen of ‘nachtluiers’ (zie foto). Met deze kunnen we de hele nacht door dus vind ik wel voldoende absorptie want meneer plast veel :)

3 jaar geleden

Standaard na elke maaltijd, dus 5 per dag (en tussendoor indien nodig 💩)

3 jaar geleden

Reactie op Pumbajilko

Waarom denk je dat wasbare luiers tot vaker verversen leidt? Wij zelf gebru ...
Op zijn potje?? Nu ben ik wel nieuwsgierig! 😉 Hier 5 a 6 luiers per dag.

3 jaar geleden

7/8 Waarvan elke dag 4/5 met 💩 Op de een of andere manier wacht hij altijd tot hij net een schone luier heeft en begint dan spontaan binnen 30 minuten de poepen 🙄

3 jaar geleden

Reactie op I-89

Op zijn potje?? Nu ben ik wel nieuwsgierig! 😉 Hier 5 a 6 luiers per dag.
Ja hoor op zijn potje. Een paar keer opgezet als hij moest gaan (eerder voor de grap) en sindsdien maakt hij ‘zijn’ geluidje vlak voor hij moet gaan zodat hij op zijn potje kan. Zelfs als we onderweg zijn, houdt hij in tot we hem vasthouden boven een potje/stukje natuur 🤪. Dus handig maar soms ook een beetje niet. 😀

3 jaar geleden

Vandaag heb al tussen staand van 10 luiers

3 jaar geleden

6-8