16 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb 2 pakjes maat 50 en 1 maat 56.. hoop dat dit voldoende is en anders is het zo thuis gehaald.

3 jaar geleden
Ik heb 2 pakjes in 50 en 1 in 56. Wel in beide maten 2 rompertjes. Ik hoop gewoon hier in het ziekenhuis terecht te kunnen en dan is het maar 5 minuten rijden dus als ik langer zou moeten blijven stuur ik even iemand heen en weer😅

3 jaar geleden
Ik heb 2 complete babypakjes maat 50/56 ingepakt. Mochten we langer blijven kan mijn man dat altijd nog ophalen van huis. Idd nog een teddyjasje en katoendekentje voor in de autostoel.
* Voormezelf ook 1 tshirt jurk waar ik in wil bevallen. En mocht ik blijven heb ik een extra jurk met knopen voor de bv eventueel.

3 jaar geleden
3 setjes, bij mijn eerste moest ik na de bevalling nog 3 dagen blijven, was blij dat ik wat extra had meegenomen 😁

3 jaar geleden
Ik heb 2 keer maat 50 heel setje en 1 keer 56. Met sokjes/slofjes en heb rompertjes maat 50/56 mee en 1 van 50

3 jaar geleden
Ik weet niet hoelang jullie in Nederland in het ziekenhuis blijven maar hier in België is bij een gewone bevalling 3 nachten standaard. Ik heb 5 pakjes en rompers mee in maatje 50 en ook nog eens 5 in maatje 56.

3 jaar geleden
Reactie op Jillbreyne
Ik weet niet hoelang jullie in Nederland in het ziekenhuis blijven maar hie ...
Over het algemeen slechts zolang als de bevalling duurt + een paar uur, als de bevalling niet medisch is en zonder complicaties verloopt. Anders afhankelijk van de situatie van moeder en baby.

3 jaar geleden
Mijn dochter heeft haar geboortekleertjes 4 dagen aan gehad.. zorg voor 2 maten.. je wilt ze niet verkleden of badderen hoor hihi ze ruiken zo heerlijk zoet dat wil je niet kwijt. Tenzij je weet dat je lang moet blijven..?