16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb 2 pakjes maat 50 en 1 maat 56.. hoop dat dit voldoende is en anders is het zo thuis gehaald.

3 jaar geleden

Ik heb 2 pakjes in 50 en 1 in 56. Wel in beide maten 2 rompertjes. Ik hoop gewoon hier in het ziekenhuis terecht te kunnen en dan is het maar 5 minuten rijden dus als ik langer zou moeten blijven stuur ik even iemand heen en weer😅

3 jaar geleden

2 pakjes 3 rompertjes

3 jaar geleden

Ik heb 2 complete babypakjes maat 50/56 ingepakt. Mochten we langer blijven kan mijn man dat altijd nog ophalen van huis. Idd nog een teddyjasje en katoendekentje voor in de autostoel. * Voormezelf ook 1 tshirt jurk waar ik in wil bevallen. En mocht ik blijven heb ik een extra jurk met knopen voor de bv eventueel.

3 jaar geleden

Ik heb 2 pakjes in 50 en 2 in 56, ook in beide maten 2 Rompertjes. En 1 vestje.

3 jaar geleden

Reactie op Knor85

Ik heb 2 pakjes in 50 en 2 in 56, ook in beide maten 2 Rompertjes. En 1 ves ...
Oh en 2 mutsjes

3 jaar geleden

3 setjes, bij mijn eerste moest ik na de bevalling nog 3 dagen blijven, was blij dat ik wat extra had meegenomen 😁

3 jaar geleden

3 pakjes in maat 50,en 1 pakje in maat 56, extra sokjes en rompertjes in beide maten. Ik zal 48 uur in het zkh verblijven (keizersnee) dus vandaar dat ik uit voorzorg extra mee neem. Mochten we langer verblijven kan mijn man of zus het van huis ophalen.

3 jaar geleden

Ik heb 2 keer maat 50 heel setje en 1 keer 56. Met sokjes/slofjes en heb rompertjes maat 50/56 mee en 1 van 50

3 jaar geleden

2 pakjes + rompers, sokjes en mutsje maat 50, 2 pakjes + rompers, sokjes en mutsje maat 56.

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

2 pakjes + rompers, sokjes en mutsje maat 50, 2 pakjes + rompers, sokjes en ...
En niet te vergeten een warm jasje/berenpakje en een lekker warm dekentje om weer naar huis te gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Mr92

En niet te vergeten een warm jasje/berenpakje en een lekker warm dekentje o ...
Ha, dat jasje hangt hier inderdaad nog in de kast. Heb wel een omslagdeken in de maxi cosi gelegd, maar jasje vergeten, haha. Slim! 👍

3 jaar geleden

Ik weet niet hoelang jullie in Nederland in het ziekenhuis blijven maar hier in België is bij een gewone bevalling 3 nachten standaard. Ik heb 5 pakjes en rompers mee in maatje 50 en ook nog eens 5 in maatje 56.

3 jaar geleden

Reactie op Jillbreyne

Ik weet niet hoelang jullie in Nederland in het ziekenhuis blijven maar hie ...
Over het algemeen slechts zolang als de bevalling duurt + een paar uur, als de bevalling niet medisch is en zonder complicaties verloopt. Anders afhankelijk van de situatie van moeder en baby.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft haar geboortekleertjes 4 dagen aan gehad.. zorg voor 2 maten.. je wilt ze niet verkleden of badderen hoor hihi ze ruiken zo heerlijk zoet dat wil je niet kwijt. Tenzij je weet dat je lang moet blijven..?

3 jaar geleden

2 pakjes. 1 maat 50 en 1 maat 50/56