115 Reacties
4 jaar geleden
Hmm ik zit nu toch wel telkens aan een uur of 6-7. Dat zijn dan de goede nachten. Soms slaap ik overdag een uurtje bij (ik ben wel iemand die normaal 9u nodig heeft om uitgeslapen te zijn)
4 jaar geleden
Te weinig om te tellen 😅 ik denk met geluk idd 3 of 4 uur in kleine snippers. Dat is dus normaal? Na een maand wordt ik er wel stilaan niet goed van 😮💨
4 jaar geleden
Wisselt enorm maar gemiddeld denk ik 2x 2.5-3 uur met dan een voeding ertussen en zo'n uur tot anderhalf uur tussen deze 2x 2.5 uur voordat ik weer kan slapen
4 jaar geleden
7 a 8 uur per nacht! Ons meisje komt nog maar 1x snachts 🙈 gaat tussen 19.00/20:00 naar bed tot 07.00 en komt dan 1x rond 01.00/02.00
4 jaar geleden
Wij hier de laatste voeding rond 1u..en de volgende rond 630u..maar het verschilt per nacht..soms komt ze nog om de 2 a 3 uur.. dan slaap ik miss 3 uurtjes in totaal..en soms dus 5 uur tussen de voedingen..en dan slaap ik in totaal 5 uurtjes per nacht..
4 jaar geleden
Ik slaap als de kleine slaapt. Sommige nachten is dat helaas niets andere nachten kan ik toch wel wat slapen. Ik slaap ook gewoon door de dag als de kleine slaapt. Eerste kindje dus is dat nog mogelijk.
4 jaar geleden
Meestal ga ik pas slapen na de voeding van 23.30 uur, dus ergens tussen 00 en 00.30.
En dan staat vaak mn peuter rond 6.30 alweer naast het bed haha.
Maar vaak na de ochtendvoeding van mn baby (ze slaapt snachts door), slapen wij nog eventjes, dus ik denk dat ik rond 7 a 8 uur slaapt zit
4 jaar geleden
Hier laatste voeding meestal rond 21:30. En dan tegen 22:30-23:00 in bed.
De laatste week komt ze tegen 04:00 ongeveer.
Dus een mooie 5u slaap.
En dan tegen 05:00 terug slapen en dan komt ze tegen 07:30-08:00.
Dus eig ook een kleine 8u slaap per nacht.
4 jaar geleden
Reactie op Elar
Jaloers!! 🤣🤣
Ben soms jaloers op mijn eigen. Dat ze zo flink slaapt 🤣. En zo trots.
K profiteer er ook van hoor. K ga er van uit dat ze nog moeilijke nachten zal hebben.
Aanstaande zaterdag is ze 1 maandje.
4 jaar geleden
Ik pak ongeveer 8uur. Ik ga rond half 1 naar bed (ik hou van een lange avond samen met m'n vriend) en sta pas om 11 uur op met haar. Heb geen zin om om 8uur al met de baby beneden te gaan zitten dus slaap vaak nog met haar mee. Ik voed haar rond half 5 en half 8. Ze slaapt gelukkig heel goed tussen de voedingen door.
4 jaar geleden
Mijn kleine komt elke 3 a 3.5 uur. Ze zit op 7 flessen per dag, laatste fles is om 23 uur, ik ga daarna gelijk naar bed. Ze is weer om 2 uur wakker voor de volgende fles. Zo gaat het elke 3 uur. Gemiddeld zijn we een half uur bezig met verschonen, de fles en laten boeren. Dus ik kan tussen elke fles door 2 tot 2.5 uur slapen, val niet altijd meteen in slaap.