Wij gaan in september op vakantie. Nu schijnt het park waar wij heengaan nogal een muggenplaag te zitten, Landal Aelderholt. Ik heb contact gehad met de receptie, omboeken is geen optie want andere huisjes hebben er net zo goed last van. Het zijn vrij nieuwe huisjes maar er zit dus een visvijver centraal op het park wat alle muggen aantrekt. Als de huisjes horren hadden was het nog niet zo’n probleem maar dat is dus niet het geval. Nu dacht ik als ik zelf horren meeneem, maak ik het voor onszelf weer wat aangenamer. Ik weet natuurlijk geen precieze maten van de ramen maar wat voor hor raden jullie aan? Dus op maat te maken. De klittenband horren word ik ook niet overal heel enthousiast van…
Hoor het graag! 😁
Bij de xenon heb je horren met elastiek. Je moet het clipje wel met een klein spijkertje in het kozijn doen . Kans is klein dat ze dat zien. Of een groot stuk gaas kopen dan dat rondom helemaal netjes dichtmaken met tape?
Maar wat ook mega goed helpt zijn de stekkers van roxasect. In iedere kamer een en muggen durven echt niet haha! Wij doen dat ook gewoon op de kamer van onze dochter (dat ding zover mogelijk bij haar bed vandaan hangen).