4 Reacties

4 maanden geleden

Je hebt volgens mij boekjes die daar over gaan misschien is dat wat ?

4 maanden geleden

Wij hebben 3 weken geleden onze hond moeten laten inslapen 😢 Livia-Räi (2.5) was erg close met hem. Waar de een was vond je de ander ook. Wij hebben haar verteld dat DiNozzo ziek was, en hij pijn had aan zn rug en poten (artrose) Dat we met hem naar de dierenarts zouden gaan. DiNozzo daar een spuitje (geen prik omdat zij die ook krijgt en dan misschien niet meer durft) krijgt. Dat hij dan dood gaat (niet slapen oid want zij gaat ook slapen en stel dat ze daar angst voor krijgt ik ga slapen en wordt niet meer wakker. Dood niet perce uitgelegd tenzij ze erom gaat vragen. Wel erbij verteld dat DiNozzo dood gaat/is en nu geen pijn meer heeft en dat dat beter is voor hem. We hebben haar bewust meegenomen naar de dierenarts toen het zover was. Ze snapte niet wat er gebeurde natuurlijk maar heeft wel gezien dat hij niet meer bewoog en daar achter bleef. En maar blijven herhalen DiNozzo had pijn, nu is hij dood en heeft hij geen pijn meer. Ze vraagt nog regelmalmatig naar hem of ze zegt DiNozzo ophalen?! Maar de buurvrouw vroeg van de week waar hij was en toen zei ze. DiNozzo ziek, DiNozzo auw poten. Nu dood ni meer auw. Het is erg verdrietig, laat ook je verdriet zien dat mag er zijn! En als hij ernaar vraagt uitleggen waarom. Mama mist... dus is ze even verdrietig. Sterkte!

4 maanden geleden

Ze kreeg ook een spuitje mee van de dierenarts . Toen we thuis waren deed ze na wat ze gezien heeft op haar knuffel. Ze verwerkt het op haar eigen manier. Ik heb een sleutelhanger met daarin wat haar en een nagel die losgelaten was. Die pakt ze regelmatig en dan zegt ze lieve DiNozzo en dan kus erop.. uit zichzelf we forceren niks.

4 maanden geleden

Toen ons zoontje nu 2.5 jaar ook zo'n 7maanden geleden onze hond in hebben moeten slapen. Hebben we ook gezegd dat hij dood is en in de hemel is. En dat benoemd hij nog regelmatig als hij een foto ziet; Dex is in de hemel