18 Reacties

3 jaar geleden

Valt die uit of valt het beeldscherm op zwart er zit namelijk een functie op bij geen geluid dat het scherm op zwart gaat

3 jaar geleden

Hij kan gewoon zonder lader heb ik hier ook na een tijdje geeft die aan dat hij weer opgeladen moet worden dan gaat die piepen en een rood lampje brandt
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de ā€œWe listen and don’t judgeā€-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Valt die uit of valt het beeldscherm op zwart er zit namelijk een functie o ...
Hij wordt zwart, maar als ik op aanknopje klik dan gaat hij niet aan. Pas als ik hem weer in de lader doe en dan op aanknopje klik, dan gaat hij wel aan

3 jaar geleden

Ik vind het een kut dingšŸ˜‚ mega snel leeg. Voor de prijs die je er voor betaald. Maar inderdaad hij kan ook zonder lader je moet hem even in de lader houden. En dan het knopje lang ingedrukt houden.

3 jaar geleden

Hij wordt zwart, maar als ik op aanknopje klik dan gaat hij niet aan. Pas a ...
Hmmm is die nieuw of 2dehands Ik heb hem gewoon 2dehands maar geen problemen ermee lijkt erop alsof die echt kapot is

3 jaar geleden

Reactie op Marit3110

Ik vind het een kut dingšŸ˜‚ mega snel leeg. Voor de prijs die je er voor bet ...
Vindt je hij staat hier een hele middag naast me zonder problemen

3 jaar geleden

Hmmm is die nieuw of 2dehands Ik heb hem gewoon 2dehands maar geen probleme ...
Nee ik heb hem nieuw gekocht!

3 jaar geleden

Reactie op Marit3110

Ik vind het een kut dingšŸ˜‚ mega snel leeg. Voor de prijs die je er voor bet ...
Pffff echt irritant. Ik heb hem al sinds 12 uur in de middag aan de lader…. Zodra ik hem eruit haal, valt hij uit

3 jaar geleden

Pffff echt irritant. Ik heb hem al sinds 12 uur in de middag aan de lader…. ...
En als je het aanknopje 3-4 sec indrukt? (Nadat je m dus van de lader afgehaald hebt?). Als ie het dan ook niet doet, is er echt iets mis met de accu. Wij hebben deze ook en werkt prima! Ik vind alleen wel dat ie relatief snel leeg is. Kan m niet de hele.dag bij alle slaapjes gebruiken zonder aan de stroom te leggen

3 jaar geleden

Overigens moet de camera zelf wel altijd aan de stroom
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Buurvrouw

En als je het aanknopje 3-4 sec indrukt? (Nadat je m dus van de lader afgeh ...
Nee heb ik ook geprobeerd. Ik ga er morgen maar even mee naar de winkel….

3 jaar geleden

Bij ons was de batterij ook gelijk stuk, we hebben een nieuwe batterij opgestuurd gekregen. Nu werkt hij wel, maar hij begint na 3 uurtjes alweer te piepen dat hij leeg raakt. Dus wij zijn niet zo fan van deze babyfoon..

3 jaar geleden

Reactie op esli8802

Bij ons was de batterij ook gelijk stuk, we hebben een nieuwe batterij opge ...
Hij gaat bij ons ook wel snel leeg, maar sinds we die functie gebruiken dat het beeld alleen aan gaat als er geluid wordt gedetecteerd gaat hij wat langer mee! Misschien helpt dat bij jullie ook?

3 jaar geleden

Reactie op Panda010

Hij gaat bij ons ook wel snel leeg, maar sinds we die functie gebruiken dat ...
Ja zo doen wij het ooj alleen aan als er geluid is en vox op ze laagst aangezien die mega gevoelig is voor geluid en dan kan die ren middag beneden staan einde middag moet de oplader komen omdat die dan aangeeft laag in batterij. Maar zo gaat de batterij wel langer mee

3 jaar geleden

Ik denk persoonlijk dat de batterij dan kapot is. De babyfoon is indd snel leeg maar niet zo snel!

3 jaar geleden

Vindt je hij staat hier een hele middag naast me zonder problemen
Dan heb je mazzel denk ik haha. Hoor heel veel klachten hier over met de batterij.

3 jaar geleden

HAHAHAH 🤣🤣 Mijn man komt thuis en ik geef dus aan dat die klote babyfoon kapot is en we voor niks hebben gekocht. ā€˜Schat hij werkt niet zonder oplader erin’ ā€˜Ja dombo er zit geen batterijen in, dan werkt ie alleen dmv lader’ OepsšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļøšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļøšŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£