16 Reacties

één jaar geleden

Volgens mij is het toch altijd alleen ruim bagage als je een eigen stoel heb ? En met 1,5 zit die waarschijnlijk nog op schoot dus dan geen ruimbagage. Wij vliegen met Corendon en wij mochten alleen ruimbagage aangeven, niet ons zoontje. Dus hebben wij meer bagage geboekt dan de normale 20kilo. Maar dit vul ik in dus geen zeker antwoord

één jaar geleden

Reactie op Kiimberley21

Volgens mij is het toch altijd alleen ruim bagage als je een eigen stoel he ...
Ja hij heeft geen eigen stoel en zit inderdaad op de schoot. Maar vind het wel raar dat je niet een beetje bagage zou mogen hebben voor een kind onder de 2 jaar want ja hij heeft ook kleren enzo en ik zit al boven onze 23 kilo nu..

één jaar geleden

Reactie op Amber Crabbé

Ja hij heeft geen eigen stoel en zit inderdaad op de schoot. Maar vind het ...
Geen ervaring met Brussels Airlines maar wel met TUI en Easy jet. Persoonlijk zou ik uit gaan van de info vanuit de vliegmaatschappij waar je mee vliegt. Maar, mocht je twijfelen, op de site van SUnweb zie ik dat je 10KG mee mag nemen en daarmee kom je met een kleintje volgens mij al een heel eind, dus bij twijfel kan je dat dan aanhouden als de max. https://www.sunweb.nl/faq/questions/3374#:~:text=In%20de%20meeste%20gevallen%20is,%2C%20maxi%2Dcosi%20of%20kinderwagen.

één jaar geleden

Trouwens, ik zie nu dat je Sunweb hebt gemaild, én gebeld en dat je per mail je gewenste antwoord hebt gekregen, namelijk dat je 23 KG mee mag nemen. Daarnaast staat er ook 23KG op de voucher. Dus je hebt tweemaal op papier staan dat hij 23KG mee mag. Ik zou met behulp daarvan de discussie aan gaan indien nodig en daar gewoon van uit gaan!

één jaar geleden

Ik zou dit aanhouden https://www.brusselsairlines.com/nl/nl/special-care/families-and-children/baggage-allowance-for-infants-and-children

één jaar geleden

Bedankt voor de reacties dames. Laatste vraag, hebben jullie de bagage van je kindje in jullie bagage gestoken of had hij een eigen koffer mee?

één jaar geleden

Bij mij stak alles in 1 koffer. Hangt af van je vakantiebestemming, maar onze dreumes die loopt hier in de zomer vaak gewoon in romper rond 😁

één jaar geleden

Reactie op MonaSM

Bij mij stak alles in 1 koffer. Hangt af van je vakantiebestemming, maar on ...
Het is Tunesië overdag zal het inderdaad romper worden maar voor savonds bij het eten moet hij toch iets deftigs aanhebben 😅

één jaar geleden

Update. Brussels Airlines gebeld. Mag 23 kilo ruimbagage in eigen koffer. Mag in mijn koffer ook maar dan mag ik niet over de 23 kilo zitten dus is geen optie. Dus het is opgelost. Bedankt dames 😘

één jaar geleden

Wij hebben in mei met Brussel airlines gevlogen via Sunweb geboekt. Wij hebben zelf 2x 23 kg gekocht om mee te nemen, dus naast de handbagage. Wij vinden sunweb en Brussel airlines fijn om mee te vliegen. Wij hadden de kleding verdeeld over de koffers en voor de zekerheid ook iets in de handbagage gedaan. We gaan in aug weer met Brussel airlines via Sunweb.

één jaar geleden

Oh goed om te weten want ik vlieg met Tui in het najaar. Merci inderdaad!

één jaar geleden

Reactie op AJCS

Wij hebben in mei met Brussel airlines gevlogen via Sunweb geboekt. Wij heb ...
Ja brussels airlines is zeker fijn. Want 23 kilo voor een kleintje is veel maar toch blij dat het kan 😊

één jaar geleden

Reactie op MonaSM

Oh goed om te weten want ik vlieg met Tui in het najaar. Merci inderdaad!
Altyd wel eens kijken welke vliegtuigmaatschappij want het verschilt wel veel onderling

één jaar geleden

Ik werk op een reisbureau en een baby mag een buggy en handbagage meenemen. Kg van de handbagage is verschillend per airline

5 maanden geleden

Reactie op Amber Crabbé

Ja brussels airlines is zeker fijn. Want 23 kilo voor een kleintje is veel ...
moest je dan extra betalen voor de 23kg enkel voor je kindje of is dit gratis?

5 maanden geleden

Reactie op elizatje

moest je dan extra betalen voor de 23kg enkel voor je kindje of is dit grat ...
Ik moest niets extra betalen voor die 23 kg van hem maar ja hij had geen eigen stoel toen.