19 Reacties
4 jaar geleden
Besteld op mamaloes echt een aanrader en schappelijk van prijs! Ik heb er 20🤣 maar gebruik ze ook om na het verversen hun poepje/intiem nog eens extra af te drogen. Om roodheid nog meer te vermijden
4 jaar geleden
Van Bambino van de kruitvat zijn ook goed en niet duur! (Net als de sokjes.. ook een aanrader 😉)
4 jaar geleden
Ik heb 5 hele grote hydrofiele luiers aangeschaft. Fijn om de eerste dagen je kindje in te bakeren en tijdens de borstvoeding.
Verder die van de Hema of zeeman zijn erg fijn.
Let wel op dat niet alles in de droger kan, sommige krimpen
4 jaar geleden
Ik had 4 verschillende badcapes, allemaal cadeau gehad 😂 Heb ze pas veel later gebruikt (6+ maanden). Aan het begin, met die zachte, tere huid vond ik de grote hydrofiele luiers veel fijner. Daarvan heb ik iets van 6 gekocht. Straks ga ik hetzelfde doen.
4 jaar geleden
Persoonlijk gebruik in de badcape nooit! Ik gebruik altijd 2 grote hydrofiele doeken. Een onder je kindje en een er over. Daarnaast is een lekkere warme zachte doek/dekentje wel fijn om daar nog even overheen te leggen voor de warmte.
Ik heb ze van verschillende winkels maar die grote van de action zijn ook echt prima!! Vind ik zelf fijner dan die van de Hema. Ik zou zeggen haal er een stuk of 8 en verder gewoon een hele hoop normale hydrofiele doeken. Ideaal!
4 jaar geleden
Owja, je gebruikt de hydrofiele doeken ook in het bedje onder het hoofdje van je kindje. Zo hoef je niet het bedje na elk spuugje te verschonen. En bij het voeden, in de box etc. Je kan er dus nooit te veel van hebben! Ik heb er denk ik wel meer dan 20. Nu mn kindje 11 maanden is gebruik ik eigenlijk alleen nog de grote na het badje maar tot een maand of 5 heb ik ze dagelijks gebruikt
4 jaar geleden
Ik heb hydrofiele doeken van de action gehaald met leuke printjes, en een paar van de HEMA. En een badcape van Winnie the pooh van de Primark, en eentje van de IKEA. Ik heb in totaal 2 badcapes en een stuk of 10 hydrofiele doeken. Zal ongetwijfeld te weinig zijn maar dat zien we volgend jaar wel weer. Kan moeilijk op álles voorbereid zijn🤭🙈
4 jaar geleden
Ik heb een stuk of 25 hydrofieldoeken (dit wordt m'n 3e), wisselend van Hema, Prenatal en Zeeman. Vindt die van de Zeeman en Hema wel wat zachter. Die hele grote heb ik in het begin weinig gebruikt, pas later met afdrogen. Voor het afdrogen vindt ik de hydrofieldoeken van Lodger echt super fijn, heel zacht. Wel wat duurder maar zijn nu voor m'n 3e kindje nog perfect dus je doet er wel een tijd mee.
4 jaar geleden
Meyco verkoopt een hydrofielset. Hierin zitten (uit m’n hoofd hoor) 8 stuks van hydrofiele ‘normale’ doeken, spuugdoeken en washandjes. Ik heb twee sets gekocht en heb dus direct voldoende. Was ook helemaal niet duur. Daarnaast heb ik één badcape bij m’n badje gekregen en één badcape die ik heel cute vond zelf aangeschaft, maar weet niet of ik die zal gaan gebruiken hoor. Tip die ik van vrijwel al mijn vriendinnen/nichten met kinderen kreeg: koop alles in dezelfde kleur, liefst wit. Dan kan je makkelijk alles samen wassen ipv dat je alle hydrofiele doeken bij andere kleuren moet wassen.
4 jaar geleden
Ik heb een groot pakket gekocht op www.joonam.nl ze maakt ze zelf. Heerlijke zachte doeken.
4 jaar geleden
Op de uitzetlijst stond 16 hydrofiele doeken, die heb ik gehaald en nog een paar van mn zus gekregen. Ze zei die dingen kun je echt niet genoeg hebben aangezien je baby de hele dag eet drinkt kwijlt en boert. Ook voor het verschonen gebruikte ze het om mn neefje ergens neer te leggen en als er een paar in de was zitten is het fijn er genoeg te hebben. Zelf heb ik een stapel goedkope witte en nog een paar leuke wat duurdere met een printje
4 jaar geleden
Ik heb hydrofiele doeken en badcapes bij de zeeman en action gehaald. Ik heb ook 2 xxl doeken van witlof, hele fijne zachte doeken. Echt een aanrader.